سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

ازگه ازپیرینچی با دو پروژه شگفت انگیز طرفداران خود را شگفت زده خواهد کرد!

در حالی که بازیگر معروف اوزگه اوزپیرینچی مشغول بزرگ کردن دخترش مرجان هست، همچنین به فعالیت های کمک رسانی خود برای منطقه زلزله زده ادامه می دهد.

این بازیگر معروف در بیانیه اش به نیازمندان زیادی اشاره کرد و گفت: ما مشتاقانه منتظر کمک هستیم. انتخابات نزدیک است، ما هیجان زده ایم.»

این بازیگر اشاره کرد که اخیرا برای یک نمایش تئاتر و یک سریال دیجیتال قرارداد بسته است. اوزپیرینچی گفت: «شغلی وجود دارد که آنها را خوشحال می کند. یک نمایش تئاتر و یک سریال دیجیتال. به همین دلیل روحیه ام و همه چیز خوب است.»

ازگه ازپیرینچی  که از حضور در صحنه تئاتر هیجان زده بود، توضیح داد که کتابی که خوانده برای تئاتر اقتباس شده است و گفت:

«این نمایشنامه ای از کتابی خواهد بود که در حال خواندن آن هستم. ما یک به یک با نویسنده ارتباط داشتیم و همزمان به هم فکر می کردیم. اتفاق خیلی خوبی بود.»

ازگه ازپیرینچی لذت مادر بودن را هم تجربه می کند. او خاطرنشان کرد که مدتی کار نکردن برایش خوب است و مهمه که با دخترش مرجان وقت بگذراند.

این بازیگر با اشاره به اینکه این روزها برای او و دخترش بر نمی گردد، گفت: برای روزهای بیکاری خوشحالم و گذراندن وقت با دخترم یک کار ارزشمند است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا