سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار موسیقیسینمای جهان

خواننده‌ی «لینکین پارک» (Linkin Park) «چِستِر بِنینگتُن» (Chester Bennington) در سن چهل و یک سالگی درگذشت …

«چِستِر بِنینگتُن» ، خواننده‌ی رهبر گروه راکِ «لینکین پارک» ، طبق سخنگوی شهرک «کُرُنِر»(Coroner) لس انجلس در روز سه شنبه ، مُرده پیدا شد .

اون چهل و یک سالش بود .

اداره‌ی کُرُنِر به خانه‌ای در املاک «پالوس وِردِس»(Palos Verdes) کم بعد از ساعت نُه صبح روز سه شنبه اعلام خطر کرد . مقامات گفتند که اون ها با موردی سر و کار دارن که احتمالاً خودکشی بوده .

گروه بِنینگتُن در سال ۲۰۰۰ با آلبوم «تئوری پیوند»(Hybrid Theory) خودشون به همراه خواندن خالص بِنینگتُن که مسیر رورهبری میکرد به موفقیت دست یافتند .

اون صدا ، زمانی که توسط اضطراب تحریک میشد بوجود میومد .

بِنینگتُن درباره‌ی زندگی پر زحمت و آشفته‌اش صریح بود ، که شامل یک معارفه که در آن استفاده از مواد مخدر ماری جوانا بعد از طلاق والدینش از هم ، زمانی که یازده سالش بود ، که به استفاده‌ی بیشتر کوکائین و متامفِتامین رسید .

اون همینطور گفتش که از بهره کشی جنسی(sexual abuse) به عنوان یه بچه رنج میبرد .

اون در «گاردیَن»(Guardian) در سال ۲۰۱۱ گفت :«وقتی که من جوان بودم ، کتک خوردنم و تا حد زیادی که بهم تجاوز جنسی میشدم اصلاً جالب نبود .»
«هیچ کس دلش نمیخواد که این براتون اتفاق بیفته و صادقانه من یادم نمیاد که از چه زمانی شروع شد .»

عکسی از بچگیش در خانه‌ی مادرش از نزدیکی زمان آزار دادنش کشف شده که همش رو برگردوند ، بِنینگتُن به یاد آورد .

اون گفت :« من چیزایی رو که برام اتفاق افتاده رو روی استیج به یاد میارم و حتی فکر کردن درباره‌اش هم من رو به گریه میندازه .»
« خدای من ! اصلاً تعجب آور نیست که به مواد مخدر معتاد شدم . اصلاً شگفت آور نیست که من فقط برای یه لحظه کاملاً دیوانه شدم .»

گروه از موفقیت تقاطعی به همراه کار ترکیبی ۲۰۰۴
«بی حس٫دوباره بنوازید»”Numb\ Encore” که آهنگشون تلفیقی از آهنگ
«بی حس»”Numb” با «دوباره بنوازید» “Encore” ِ رَپِر جِی-زِد “Jay-z” بود ، لذت برخوردار شد .

کار تک ، شامل آلبوم مشترک «مسیر تلاقی» “Collision Course” بود و جایزه‌ای برای بهترین آهنگ خواندن٫ رَپ مشترک در «اعطای جوایز ۲۰۰۶ آلمان» را بُرد .

اخبار باعث ابراز اندوه در میان هنرمندان شد ، مخصوصاً خیلی زود بعد از مرگ «سَوندگاردِن»”Soundgarden” جلودار «کریس کرونِل»”Chris Cronell” ، یه دوست نزدیک بِنینگتُن ، که در ماه مِی مرتکب به خودکشی شد .

بِنینگتُن طبق گزارشات «هالالویا»”Hallelujah”ِ
«لئونارد کُهِن» “Leonard Cohen” در خدمات یادبود کرونِل ، اجرا کرد .

394mig

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا