سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

اخبار تمدید و کنسلی سریالها : Luke Cage ، Ozark ، Elite ، Ttitans و …

هنوز یک هفته از کنسلی سریال Iron Fist نمیگذره و فصل سوم سریال Daredevil هم به تازگی شروع شده و حالا خبر میرسه که نتفلیکس (Netflix) سریال Luke Cage رو هم کنسل کرده و دنیای سینمایی مارول در نتفلیکس داره کوچک و کوچک تر میشه و بنظر میاد شروعیست بر پایان همکاری نتفلیکس و مارول ، حالا که فقط Daredevil, Jessica Jones, and The Punisher باقی موندن.

حتما می دونیک که دیزنی (Disney) هم داره استریمینگ خودش رو راه منیدازه و بعیید نیست هم Iron Fist و هم Luke Cage رو در ادامه اونجا ببینیم و یا شاید هر دو رو در سریال جدید Heroes for Hire ببینیم، باید صبر کرد!

screen_shot_2016_08_09_at_10.48.51_am.0-650x433


خبر دوممون برای طرفداران جیم کری (Jim Carrey) و سریال جدیدش Kidding است که از سوی شوتایم (Showtime) برای فصل دوم تمدید شد و میتونیم سال آینده نیز در ۱۰ اپیزود این سریال رو تماشا کنیم و فصل اول اون نیز ۱۱ نوامبر به پایان خواهد رسید.

lead_720_405-650x366


نتفلیکس سریال Ozark رو برای فصل سوم تمدید کرد ، سریالی با بازی خوب Jason Bateman و الهام گرفته از سریال Breaking Bad

dims-650x394


شبکه کابلی FX دو سریال خودش  Mr. Inbetween ـه منتقد پسند و Mayans MC رو برای فصل بعد تمدید کرد.

inbetween-800x348-650x283

 


DC Universe هم اولین سریال لایو/اکشن خودش Titans رو که فقط در آمریکا از استریمینگ خودش پخش میشه و سایر نقاط دنیا در نتفلیکس پخش میشه برای فصل دوم تمدید کرد. سریالی اقتباسی از کامیک Teen Titans. به تازگی نقد سریال رو هم براتون آماده کردیم که میتونید بخونید.

titans-image-8-650x433


میرسیم به سریال اسپانیایی جدید نتفلیکس یعنی Elite که اگر از طرفداران سریال Money Heist بودید این سریال رو هم پیشنهاد میکنیم بهتون چون از بازیگران اون سریال هم اینجا میبینیم. این سریال برای فصل دوم تمدید شد و بنظر میاد استقبال خوبی ازش شده

elite-650x366

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا