سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

داستان دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ تبدیل به یک سریال عاشقانه و درام می شود!

وقایع از رابطه عاشقانه دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ تا ازدواجشان و تصمیم آنها برای پایان دادن به این دوره 8 ماهه ازدواج می تواند موضوع یک سریال عاشقانه و درام محور باشد.
این روند که با ماجرای ملاقات اوزهان کوچ و دمت اوزدمیر برای اولین بار در برنامه «3 آدم» که در سال 2017 پخش شد آغاز شد در 13 آوریل  2023 با اعلام خبر طلاق به نقطه ای کاملاً متفاوت رسید.

در تاریخ پخش برنامه، اوزهان کوچ عاشق یامور تانریسفسین است و ادعاهای زیادی مبنی بر ازدواج این زوج مطرح می شود. نکته جالب این است که یامور تانریسفسین و  دمت اوزدمیر هم دوستان خوبی هستند. در واقع، دو دوست در کنسرت اوزهان کوچ در 4 سپتامبر 2019 در بین تماشاگران حضور دارند.
پس از پایان رابطه عاشقانه  اوزهان کوچ و یامور تانریسفسین که به مدت 4 سال به طول انجامید، اولین اخبار در مورد رابطه دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ منتشر شد. مدتی پس از این اتفاقات در اوایل سال 2021، این زوج عشق خود را در اینستاگرام به همه اعلام کردند.این زوج در 28 آگوست 2022 با هم ازدواج کردند، این روند ابعاد جدیدی به خود گرفت.

در اواخر فوریه مشخص شد که این زوج مشاجره شدیدی داشتند و پس از آن نتوانستند از این وضعیت عبور کنند و در 23 آوریل 2023 با اعلام این که این بار طلاق خواهند گرفت، این روند به پایان رسید.

رابطه بین دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ خیلی سریع شروع شد و از ازدواج تا طلاق آنها خیلی سریع اتفاق افتاد.

در واقع مثل یک سریال بود که عاشقانه شروع شد اما درام به پایان رسید. اگر تهیه‌کننده‌ها و فیلمنامه‌نویسان سریالی بسازند که روند عشق، جدایی، ازدواج و طلاق سلبریتی‌های امروزی جهان را از طریق داستانشان بررسی کند، مطمئنم خیلی تماشا خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا