سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

مادر جدید کیتی پری با همکاران داورش دوباره به مجموعه بت های آمریکایی American Idol بازگشت.

 

عوامل American Idol دوباره به کار خودشان بازگشتند!

 به گزارش PEOPLE ، رایان سیکرست مجری قدیمی و داوران لیونل ریچی ، لوک برایان و مادر جدید کیتی پری دوباره به صحنه نمایش مسابقه آواز ABC بازگشتند – اما این بار با دستورالعمل های جدید فاصله گذاری اجتماعی .

بینندگان Idol ، (که روز چهارشنبه این برنامه  برای چهارمین فصل تولیدش را آغاز کرده  )، تغییرات جزئی در این برنامه هنر آزمایی  مشاهده خواهند کرد. اکنون ، داورها در میزهای جداگانه ای – شش فوت جدا از یکدیگر – می نشینند و در مناطق مشخصی تعامل می کنند.

علاوه بر این ، بر اساس گزارش به دست آمده توسط PEOPLE ، پروتکل های دقیق ایمنی و بهداشتی در مجموعه مطابق با الزامات ایالتی و محلی و همچنین دستورالعمل های اتحادیه و صنعت برای تولید رعایت خواهد شد.

 از عوامل و شرکت کنندگان نیز طبق این دستورالعمل ها به طور منظم تست کرونا می گیرند. 

 داوران به  طور معمول برای هنرازمایی به مکان های مختلف در سراسر ایالات متحده سفر می کنند ،  اما به خاطر این شرایط آنها در کالیفرنیا باقی می مانند و فقط به سه مکان در این ایالت می روند. شرکت کنندگان در مسابقه در معرض دید داوران قرار می گیرند.

در ماه آگوست ، ABC اعلام کرد که برایان ، ریچی و پری  برای چهارمین قسمت نمایش در شبکه برمی گردند. این نمایش یکی از اولین برنامه هایی بود که در میان شیوع ویروس کرونا به پخش مجازی می پرداخت.

کاری بورک ، رئیس این سازمان گفت: “American Idol همیشه توانسته است مردم را دور هم جمع کند  و آنها را سرگرم کند و برایشان الهام بخش باشد. ” و این باعث افتخار من است که در این روزهایی که مردم نیاز دارند بیشتر در خانه بمانند ما لبخند را بر لبانشان میاوریم.”

American Idol در  2021 از شبکه ABC پخش خواهد شد. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا