سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ایرانی

حمایت چهره‌های مشهور سینما از عادل فردوسی پور و برنامه «نود»

در حالی که قرار بود شب گذشته برنامه «نود» پس از یک هفته غیبت به روی آنتن برود روابط عمومی شبکه سه دیشب به ناگهان اعلام به دلیل رفتار «خارج از عرف» عادل فردوسی پور این برنامه این هفته هم به روی آنتن نخواهد رفت. با انتشار این خبر بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به تندی از مدیران صداوسیما انتقاد کردند و علی فروغی مدیر جدید شبکه سه هم از تیغ تیز این انتقادها در امان نبود.

image_13970801507_img_20181023_162703

اما همچون بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی سینماگران هم به حمایت از عادل فردوسی پور در شبکه های اجتماعی پرداختند.

نوید محمدزاده بازیگر معتبر سینمای ایران که بارها علاقه اش به فوتبال را نشان داده با انتشار تصویری از عادل فردوسی پور در کنار علی فروغی به کنایه در اینستاگرام خود نوشت که عادل بوده و می ماند اما فروغی نبوده و تازه آمده و خواهد رفت.

رضا رشیدپور مجری برنامه «حالا خورشید» هم صبح امروز در برنامه اش گفت: «علیرغم اینکه آدم ورزشی ای نیستم، برنامه «نود» را می‌بینم، از مسئولان شبکه سه میخواهم با شفافیت در این باره اطلاع رسانی کنند. «نود» از برنامه های بسیار موفق رسانه ملی است و شخصا خواهش می‌کنم مدیران رسانه ملی در این حوزه شفاف با مردم صحبت کنند.»

حبیب رضایی که سابقه حضور در برنامه «نود» را دارد، در ایسنستاگرام خود نوشت: «بر درخت پر ریشه «نود» تبر بودن، بی ثمر است آقایان! عادل است و حسابش پاک و عجب زخمی زده است بر اهالی پنهان‌کاری و پنهان‌سازی و‌پنهان‌خوری.گیرم که چند صباحی مانع تراشیدید، موج «نود» بر دل مردم تنظیم شده. جایی که چقدرررر از شماها دور است.»

امیر حسین رستمی با انتشار متنی کنایه آمیز نوشت: «بعضی وقت ها باید دید کی به کی نیاز داره. این روزها عادل به سیما یا سیما به عادل عزیز.»

رضا داوودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون هم در حمایت از عادل فردوسی پور نوشت: «نوزده ساله دوشنبه ها با عادل…مگه داریم دوشنبه بی عادل… تو جات خیلی امنه تودل مردم این کشور برادر!»

امیر جدیدی بازیگر برنده سیمرغ بلورین جشنواره سال گذشته نیز با انتشار تصویر عادل فردوسی پور نوشت: « شما خودت صداوسیمایی با 100 کانال»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا