سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

اولین پوستر تبلیغاتی فیلم It: Chapter 2 منتشر شد

76efd5f1-7a7e-4ac2-97f8-62723db9c9aa

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر فیلم It: Chapter 2 منتشر شده است. به دنبال پایان یافتن فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم It (آن) در شهریور امسال و به مناسبت ایام هالووین، کمپانی برادران وارنر اولین پوستر رسمی این فیلم ترسناک و مورد انتظار سال آینده را منتشر کرده است. این پوستر در واقع یک تیزر تبلیغاتی برای این فیلم است و تنها لوگوی رسمی فیلم قابل مشاهده است و خبری از تصاویر رسمی یا مفهومی از این فیلم نیست. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

2b1dedb1-b650-4d47-a53d-23616f5999d8

جسیکا چستین در نقش بورلی مارش (بو)، جیمز مک‌ آووی در نقش بیل دنبورا، بیل هیدر در نقش ریچی توزیر، جیمز رانسون در نقش ادوارد (ادی) کسبراک، اندی بین در نقش استنلی (استن) اوریس، آیزاها مصطفی در نقش مایک هنلن، جی رایان در نقش بن هنسکام، تیچ گرانت در نقش هنری باورز، زاویر دولاندر نقش آدریان ملون، ویل بینبرینک در نقش تام روگان، جس ویکسلر در نقش آدرا فیلیپس (همسر بیل) و بیل اسکارشگورد در نقش دلقک شیطانی پنی وایز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم It: Chapter 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اندی موشیاتی که کارگردانی قسمت اول را بر عهده داشته، برای کارگردانی فیلم It: Chapter 2 نیز بازگشته است. گری دوبرمن وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را براساس رمان‌های استفن کینگ، بر عهده داشته است. فیلم It در شهریور سال گذشته به روی پرده‌های سینما رفت و با استقبال منتقدان و تماشاگران روبه‌رو شد. فیلم It موفق شده کمی بیش از ۷۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان که شامل ۳۲۷.۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۳۷۲.۹ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کند.

فیلم It: Chapter 2 قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ۱۳۹۸) اکران شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا