سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

آلپ ناوروز طبق معمول همین تاکتیک را برای درام جدیدش به کار می گیرد

آلپ ناوروز که فصل گذشته او را در سریال کمدی عاشقانه Ada Masalı  (داستان جزیره) تماشا کردیم، یکی از موفق ترین بازیگران سال های اخیر در انتخاب سریال های تلویزیونی است. بازیگری که در کارنامه کاریش  که از سال 2016 شروع کرده بود، او را یکی پس از دیگری در تولیدات جاه طلبانه تماشا کردیم، به راحتی پروژه ای را نمی پذیرد.

این بازیگر پیشنهادهای سریالی را که دریافت می‌کند، به‌ویژه در مورد فیلمنامه، با ملاقات با فیلمنامه‌نویس و اطلاع از پیشرفت  شخصیتش در داستان،  عمیقا بررسی می کند. این بازیگر که همچنین ارزیابی می کند که آیا مخاطب به شخصیتی که او به تصویر می کشد علاقه نشان می دهد یا خیر، با همفکری با تیمش برای هر نقشی تصمیم می گیرد.

این استراتژی آلپ ناوروز همیشه نتایج مثبتی به همراه داشته است. سریال های فضیلت خانم و دخترانش، ققنوس , دستم را رها نکن و در نهایت  داستان جزیره همیشه از سریالهای موفق این بازیگر بوده اند .

آلپ ناوروز پیشنهاد سریال جدید به نام سرباز را با  دقت ارزیابی می کند و هنوز با تهیه کننده قرارداد نبسته است

طرفداران آلپ ناوروز مشتاقانه منتظر تحولات سریال جدید هستند، اما این را هم باید بدانید که این بازیگر تا زمانی که کاملاً از فیلمنامه مطمئن نشده  و بدون اینکه بداند شخصیت داستان به کجا خواهد رفت، قراردادی امضا نمی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا