سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

سریال جدید ال تورکو با بازی جان یامان تفاوت زیادی با سریال های دیگر دارد!

جان یامان که برای دیزنی پلاس جلوی دوربین رفته بود و مدت زیادی در مجارستان ماند، دوباره به ایتالیا بازگشت. یامان با بازگشت به صحنه فیلمبرداری به عنوان بالابان، یک سرباز عثمانی، یک پروسه فیلمبرداری دشوار را انجام داد که به مدت 7 ماه به طول انجامید.

این بازیگر که قراره در سال 2023 با شخصیت بالابان که برای تاریخ ایتالیا هم مهم است در مقابل تماشاگران ظاهر شود، اعلام کرد که دوران  پرکاری را پشت سر گذاشته است.

این بازیگر در اینستاگرام گفت که به ایتالیا بازگشته و از همان جایی که متوقف شده به زندگی خود ادامه داده است. با این حال، تلاشی که او برای سریال ال تورکو انجام داد، معنای بزرگی دارد.

جان یامان می‌گوید: «از آنجایی که این نقش زندگی من بود، نیاز به کار، فداکاری و تعهد 100% تا پایان داشت.»

یامان در طول ۷ ماه فیلمبرداری برای بازی در سریال ال تورکو تلاش زیادی کرد و این پروژه را مهمترین نقش زندگی خود می‌داند. او با بیان اینکه در حال حاضر خوشحاله، همچنین اعلام کرد که در جریان تیراندازی مجروح شده است.

جان یامان هم خوشحالیش را با این جمله ابراز می کند: «از شر چند جراحت جزئی و خستگی که در طول فیلمبرداری ی دچارش شده بودم خلاص می شوم». این بازیگر مشهور با اذعان به اینکه استرس دارد و به فاجعه زلزله ترکیه اشاره کرد، نوشت: تمام تلاشم را کردم تا به خودم و سایر نیازمندان کمک کنم.

 

 

اشتراک در

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا