سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکی

مصاحبه «نسیلهان آتاگول» …

نسلیهان آتاگول که با سریال ستاره تلویزیونی «Gecenin Ucunda» (در انتهای شب) شناخته می‌شود، از نحوه شروع بازیگری خود صحبت کرد.

نسیلهان که در این سریال، با همسرش کادیر اوغلو (Kadir Doğulu) به ایفای نقش پرداخته بود، مشهور شد. این بازیگر در گفتگو با مجله «Vogue Türkiye» در مورد نحوه شروع کار خود صحبت کرد. وی توضیح داد، که چگونه وارد عرصه رسانه و بازیگری شده است.

او صحبت هایش را این گونه ادامه داد:

“همیشه می دانستم که می خواهم روی صحنه باشم. آواز خواندن، رقصیدن، بازیگری… بدیهی بود که حرفه ای را انتخاب خواهم کرد که بتوانم خودم را نشان دهم.
وقتی بچه بودم، سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی زیادی تماشا می‌کردم. چیزهایی بود که بعضی از آنها را دوست داشتم و برخی را نه … حتی می توانم بگویم چیزهایی که دوست نداشتم برایم راهنما بودند. چون می‌گفتم، اگر آنها این کار را می‌توانند انجام دهند، من می‌توانم خیلی بهتر از اینها عمل کنم.
در خانه ما اینترنت نبود، من از خانواده ای کم درآمد هستم. در 13 سالگی با این احساس که داره دیر میشه، تصمیم گرفتم که باید یه جوری آژانس بازیگری پیدا کنم، از شماره های ناشناس شماره آژانس را گرفتم، آژانسی بود که دنبالش رفتم و گفتم می خواهم بازیگر شوم، چه کار کنم؟… من با پرسیدن آدرس، محل کار آنها را گرفتم و … همه چیز اینگونه شروع شد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا