سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

جان بارومن در فصل هفتم سریال Arrow بازخواهد گشت

در فصل هفتم سریال Arrow (ارو)، ما باری دیگر شاهد بازگشت و حضور دوباره‌ی شخصیت «روی هارپر» هستیم. حال براساس گزارش‌های جدید به نظر می‌رسد که ما تا پایان سال جاری میلادی، به احتمال خیلی زیاد شاهد بازگشت یک شخصیت محبوب دیگر هم خواهیم بود. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جان بارومن در مصاحبه خود با گزارشگری که در Supanova Comic Con & Gaming Expo استرالیا حضور داشت، اعلام کرد که به احتمال خیلی زیاد قرار است باری دیگر به خط داستانی فصل هفتم سریال ارو بازگردد و دوباره نقش شخصیت مالکوم مرلین را ایفا کند.

8d32b53d-e2ca-4830-ad95-7ae1c1a7f739

ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان فصل پنجم سریال ارو را فاش کند

.

.

.

این خبرهای جدید توسط سایت خبری اسپویلر تی وی تایید شد؛ زیرا بارومن باری دیگر این موضوع را در پنل یک مجموعه تلویزیونی قدیمی یعنی سریال Torchwood (تورچ وود) اعلام کرد. مرلین پس از حضور کوتاهی که در سریال Legends of Tomorrow (افسانه‌های فردا) داشت، در قسمت آخر فصل پنجم سریال ارو کشته شد. او در این قسمت به الیور و همراهانش برای شکست دادن پرومتئوس در حمله‌ای که در جزیره لیان یو اتفاق افتاد کمک کرد. مرلین در نهایت برای نجات دخترش تیا خود را قربانی کرد؛ در حالی که در این فرآیند کاپیتان بومرنگ را نیز نابود کرد. بعد از اینکه این شخصیت از سریال کنار گذاشته شد، مارک گوگنهایم، تهیه کننده و شورانر سریال Arrow به احتمال بازگشت او به سریال اشاره کرد.

پایان اسپویل

 

گوگنهایم در یک رویداد مطبوعاتی اعلام کرد:

این موضوع به جان بستگی دارد. وقتی با او تماس گرفتیم تا درباره اتفاقات قسمت آخر سریال با او صحبت کنیم، به او گفتیم که هر شخصیتی در سریال‌ها به گونه‌ای باز خواهد گشت. ما فلش‌بک‌هایی داریم، سفرهای زمان داریم، جهان‌های موازی داریم؛ یک خداحافظی هرگز خداحافظی واقعی نیست. او یک دعوتنامه دارد تا هر زمانی که می‌خواهد به سریال بازگردد.

زمانی که بارومن صحبت‌های گوگنهایم را شنید بسیار شگفت‌زده شد؛ زیرا تصور می‌کرد که سرنوشت مرلین مهر و موم شده است. بارومن توضیح داد:

من بسیار تعجب کردم و همچنین خوشحال شدم زمانی که نظرات گوگنهایم را درباره آینده مرلین در ارو ورس شنیدم؛ به خاطر اینکه بعد از گفتگوی تلفنی‌ای که با وندی مریکل داشتم به این باور رسیده بودم که هیچ برنامه‌ای برای بازگشت مرلین وجود ندارد.

همچنین بارومن بیان کرد که با خوشحالی از هرگونه بازگشتی در ارو ورس استقبال می‌کند و احتمالا داستان جالبی برای حضور مجدد این کاراکتر وجود دارد.

بارومن با بیان جمله «اگر آنها نظر خود را تغییر دهند، عالی می شود» اظهار داشت:

من عاشق بازی کردن نقش مالکوم مرلین هستم و زمانی که درباره مرگ او شنیدم و اینکه دیگر نمی‌توانم بخشی از آن تیم فوق‌العاده باشم بسیار ناامید شدم. اگر آنها می‌خواهند که من برگردم فقط کافی است به من بگویند! تصمیم با خود آنها است. یک خط داستانی جذاب و شگفت‌انگیز برای مرلین بنویسند و من بازخواهم گشت.

احتمالا ما مرلین را در کراس اور Elseworlds که برای پخش در ماه آینده میلادی برنامه‌ریزی شده است، خواهیم دید. سریال Arrow (ارو) روزهای دوشنبه روی آنتن شبکه The CW می رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا