سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

سریال Mr Mercedes برای یک فصل دیگر تمدید شد

بعد از موفقیت‌های فصل اول و دوم سریال Mr Mercedes (آقای مرسدس)، شبکه تلویزیونی کمپانی AT&T، یعنی Audience Network، این مجموعه را برای فصل سوم تمدید کرد. طبق اخبار منتشرشده، این فصل شامل ۱۰ اپیزود خواهد بود و به احتمال فراوان اوایل سال ۲۰۱۹ مراحل تولید و ساخت آن آغاز خواهد شد و باید منتظر پخش آن در سال ۲۰۲۰ باشیم.

طبق گزارش سایت دِدلاین، دیود ای. کِلی در فصل جدید نیز سرپرستی نویسندگان را بر عهده خواهد داشت وجک برندر نیز برای کارگردانی فصل سوم بازمی‌گردد. جک برندر ۷ اپیزود از فصل ابتدایی و ۸ اپیزود از فصل دوم سریال جنایی Mr. Mercedes را کارگردانی کرده است و حضور دوباره و آشنایی کامل وی با فضای مجموعه، می‌تواند موفقیت پروژه را تا حد زیادی تضمین کند. دیوید ای کِلی در مورد ساخت فصل سوم سریال Mr. Mercedes چنین گفت:

 داستان ساختارشکن استفن کینگ، برندان گلیسون در نقش اصلی، کارگردانی جک برندر… بسیار هیجان‌زده‌ام!

 

جک برندر نیز در رابطه با ساخت و تولید فصل سوم این سریال گفت:

بسیار به سریالی که ساخته‌ایم افتخار می‌کنم و مشتاقانه منتظرم تا گره‌های داستانی را در فصل جدید با همراهی استفن کینگ و دیوید ای کِلی باز کنیم و باز هم نقش اصلی را در فصل سوم برندان گلیسون ایفا خواهد کرد.

هشدار: خطر اسپویل داستان فصل اول و دوم سریال Mr. Mercedes

 .

.

داستان این سریال براساس کتابی است که توسط استفن کینگ نوشته شده و با همین نام «آقای مرسدس» منتشر شده است. فصل اول سریال آقای مرسدس داستان یک کارآگاه بازنشسته با ‌نام بیل هاجز را روایت می‌کند که به واسطه پرونده‌ای با قاتلی با ‌نام بردی هارتسفیلد برخورد می‌کند. این قاتل زنجیره‌ای تا به آن زمان ۱۶ نفر را در یک مرسدس دزدی، کشته بود. بردی هارتسفیلد تا دو سال بعد از این جریان دیگر همانند قبل سروکله‌اش پیدا نشد، اما حال تصمیم گرفته که دوباره در جامعه حاضر شود و با روش‌های مخصوص به خود، این کارآگاه را اذیت کند. در روند پیشروی داستان این سریال شاهد یک موش و گربه بازی خاص و مرگبار از سمت این دو شخصیت هستیم. فصل دوم سریال Mr. Mercedes، حدود یک سال بعد از تلاش بی‌نتیجه بردی هارتسفیلد برای انجام یک قتل‌ عام دیگر را به تصویر می‌کشد. هارتسفیلد قصد داشت دومین قتل عام را در جامعه شهر بردگاتن ایالت اوهایو مرتکب شود. درست بعد از این جریان و ناموفق تمام شدن پروژه قتل‌ عام هارتسفیلد، او در یک حالت زندگی نباتی، در بیمارستان بستری شده است. حال از طرف دیگر، کارآگاه بازنشسته داستان یعنی همان بیل هاجز هم تمام سعی خود را می‌کند تا وسواسی را که نسبت به هارتسفیلد دارد از بین ببرد. به همین منظور، او با هولی گیبنی تیمی تشکیل می‌دهد تا با کمک هم سازمانی به نام Finders Keepers را تأسیس کنند؛ یک سازمان تحقیقات خصوصی. اما بعد از مدتی، زمانی که اتفاقات غیرقابل توضیح رخ می‌دهد، به‌خصوص زمانی که اتفاقاتی برای افرادی که در بیمارستان با بردی سروکار داشتند افتاد، این جرقه را در ذهن هاجز به ‌وجود آورد که در این جریانات، بردی قطعاً به‌نوعی مسئول است.

پایان خطر اسپویل

فصل سوم شامل ۱۰ اپیزود خواهد بود و به احتمال فراوان اوایل سال ۲۰۱۹ مراحل تولید و ساخت آن آغاز خواهد شد و باید منتظر پخش آن در سال ۲۰۲۰ باشیم

در فصل دوم این سریال علاوه بر برندان گلیسون و هری ترداوی، بازیگران دیگری از جمله جک هیوستون بازیگر سریال Boardwalk Empire (امپراطوری بردواک)، تسا فرر بازیگر سریال Grey’s Anatomy (آناتومی گری) و همچنین ماکسیمیلیانو هرناندز بازیگرفیلم Sicario (سیکاریو) حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

دیوید ای کِلی در رابطه با ارتباط کتاب و داستان کلی این مجموعه، سال گذشته به سایت هالیوود ریپورتر (THR) چنین گفت:

باید گفت طرحی استادانه که البته موضوع آن هر بار تغییر می‌کند این است که هر کتاب یک فصل کامل را دربرمی‌گیرد و هر فصل، فصل اول سریال Mr. Mercedes است. اگرچه موفقیتی که هر فصل بدان دست پیدا می‌کند بیشتر از کتاب است. همه هم چنین خواسته و طرحی را در سر دارند؛ غیر از این است؟ ادامه می‌دهید و همچنان ادامه می‌دهید تا داستان‌های جدیدی را پیدا کنید. اما در مورد این سریال این گونه است که ایده را در سه کتاب داریم و در صورت موفقیت ساخت مجموعه ادامه پیدا می‌کند و بعد از آن هم کسی چه می‌داند؟ اگر راضی و خوشحال بودیم، شاید هم فصل‌های بیشتری ساختیم.

گفتنی است هنوز اطلاعات بیشتری از داستان فصل سوم و همچنین تاریخ پخش این سریال در دسترس نیست و باید منتظر اخبار آتی بمانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا