سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر ترکی

صحبت های «دنیز بایسال» در برنامه «احمد ممتاز تایلان»

دنیز بایسال بازیگر سریال «تشکیلات» در برنامه «همدلی» شرکت کرد. این بازیگر معروف که با «باریش یورتچو» خواننده ترکی ازدواج کرده است گفت: من نمی خواهم بچه دار شوم.

احمد ممتاز تایلان میزبان دنیز بایسال در برنامه همدلی(برنامه ای که داستان های زندگی واقعی افراد، به اشتراک گذاشته می شود) بود، که از تلویزیون NTV پخش شد، بایسال، بازیگر نقش زهرا در سریال تشکیلات «Teşkilat» در این برنامه، درباره زندگی خصوصی‌اش اظهار نظر کرد و گفت:

“زمانی مادرم با سرطان دست و پنجه نرم می کرد و حالا پدرم درگیر سرطان است. این یک روند دشوار خواهد بود.”

بایسال در ادامه گفت:

 من داستان افرادی را خواندم که در مقابل این بیماری مقاومت کردند. روحیه و مراقبت خیلی مهم است،… اما صحبت کردن آسان است… وقتی به این بیماری مبتلا می شوید، همیشه عصبی هستید، حتی اگر سردرد داشته باشید، از خود می پرسید: “آیا دوباره عود کرده است؟”

بایسال در حدود 3 سال است که با نوازنده باریش یورتچو ازدواج کرده است. این زوج مشهور اغلب پست های شبکه های اجتماعی خود را با هم به اشتراک می گذارند.

این بازیگر در ادامه صحبت‌هایش عنوان کرد: من نمی‌توانم مسئولیت بچه را قبول کنم، من الان اینطور فکر می کنم، چرا که انسان در هر زمانی می تواند تغییر کند.

در ادامه زمانیکه تایلان از او پرسید: “اما اگر بچه‌دار شوید، آنها را دوست خواهید داشت”، او پاسخ داد:

“البته که من، بچه ها را دوست دارم، اما خودم نمی خواهم بچه دار شوم. من از زندگی خود راضی هستم، «باریش» هم همینطور. ما برای همدیگر هر کاری انجام می‌دهیم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا