سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کایلی جنر در جشن بزرگ هالووین در میان واکنش های شدید تولد کیم کارداشیان شرکت می کند.

 بعد از آنکه کیم کارداشیان به دلیل  ” سفر به یک جزیره خصوصی  برای تولدش که گفت می خواستیم برای چند لحظه هم که شده  وانمود کنیم که اوضاع فعلی عادی است” با واکنشهای زیادی روبرو شد ، کایلی جنر هم تقریبا این کار را کرده و به یک مهمانی بزرگ و باشکوه هالووین می رود.

مهمانی ایی که جنر 23 ساله در آن شرکت می کند دارای 100 مهمان است. به دلیل حفظ حریم خصوصی Page Six، اسامی مهمانان یا مکان مهمانی را منتشر نمی کند ، اما شامل گروه همیشگی جنر مانند بهترین دوستشان استیسی ، فای خادرا و .. است.

اگرچه یک منبع در ابتدا گفت که جنر ، که قبلاً او و گروهش یک لباس رنجر با دوستانش می پوشید ، میزبان این مهمانی بود ، نماینده او توضیح داد که او فقط در آنجا شرکت کرده است.

او به طور مرموزانه در تولد چهل سالگی کارداشیان به تاهیتی حضور نداشت. در اوایل این ماه ، او در لاس وگاس در جشن باشکوه Cardi B شرکت کرد ، به همین دلیل مجبور شد مهمانی کارداشیان را از دست بدهد ، زیرا قبل از سفر  کیم خواست دو هفته دوستانش را  قرنطینه کند.

Khloé Kardashian همچنین در یک قسمت از برنامه “Keeping Up with the Kardashians” این هفته فاش کرد که اوایل سال جاری به COVID-19 درگیر شد و گفت که “بسیار ترسناک” است.

“من فقط 16 روز در اتاقم قرنطینه شدم. و باید منتظر بمانیم تا من جواب تستم منفی شود تا بیرون بیایم. و این سخت ترین چیز بود. ” مهم نیست که در چه جای زیبایی هستی این که نمی توانستم در اطراف دخترم باشم ،  دلخراش ترین چیز بود.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا