سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

هایلی بالدوین با افتخار گردن بند جدیدش با نقش بیبر را نشان میدهد

ساعت ها بعد از آن که جاستین بیبر یک پیام دلسوزانه شکرگذاری به علامت اولین جشن تعطیلاتش به عنوان یک مرد متاهل پست کرد، همسرش هایلی بالدوین، نام جدیدش را بر روی یک زنجیر سنگین قیراطی در اطراف گردنش می گذارد.

گرچه بالدوین و بیبر خصوصیات ازدواج مادرشان را نگه داشته اند، دوست داشتن آنها برای خودشان و هیجیان بعد از نامزدی غیر منتظره خود و ازدواج مخفیانه در رسانه های اجتماعی غوغا کرد.( از جمله این تتو یکسان)

بالدوین کسی که اخیرا اسم خود را در اینستاگرام به هیلی بیبر تغییر داده است، اخیرا در ساتوری خود عکس هایی به اشتراک گذاشت.

یک چشمک و شما اون نگاه آنی رو از دست میدید، ولی اونجاست: بالدوین یک کلیپ فوق العاده سریع از زدن یک زنجیره الماس با یک آویز “بیبر” با نامه هایی که حیرت انگیز نوشته شده است، منتشر می کند، متن درخشان، همراه چن اموجی جعبه کادو که از طرف یک فرد خاص آمده است.( در تولد طلایی اش، او در ۲۲ نوامبر ۲۲ ساله شد).

این حساب اصلی اینستاگرام را به یم سطح جدید میبرد، با اینکه ما هنوز مطمئن نیستیم چه زمانی رسما خواسگاری کرده است. دو ماه به نامزدی آنها منابع گزارش کرده اند که آنها دوباره در سبتامبر ازدواج میکنند، که آنها به سرعت انکار کردند. بین پیام شکرگذاری بیبر و نام مستهار بالدوین، این واضح است که چیز ها از آ« موقع برای زوج شاد تغییر کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا