سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

دلایل زیادی برای تماشای سریال جدید کیوانچ تاتلیتوغ وجود دارد که انتظار می رود سال 2023 را بترکونه!

Show TV، مراحل آماده سازی دقیقی برای سریال تلویزیونی Aile (خانواده) انجام داده که انتظار می رود اوایل سال 2023 با مخاطبان روبرو شود. در اولین روزهای سال جدید، تیم کار روی صحنه را آغاز کرد.

انتظار می رود سریال Aile در ماه فوریه با مخاطبان روبرو شود. طرفداران کیوانچ تاتلیتوغ بسیار هیجان زده هستند و درباره داستان زندگی خانواده سویکان در مزرعه بسیار کنجکاوند. این واقعیت که فیلمنامه نویسی تأثیرگذار مانند هاکان بونومو قادر به خلق داستان های مختلفه، به عنوان عاملی که می تواند علاقه به سریال Aie را بیشتر کند، برجسته است.

تمایل کیوانچ تاتلیتوغ برای بازگشت به تلویزیون سالها پس از سریال Çarpışma (برخورد) طرفدارانش را خوشحال کرد. این بازیگر پیش از این برای بازی در سریال  Kral Kaybederse (اگر شاه ببازد) موافقت کرده بود، اما به دلیل مشکلات فیلمنامه، تصمیم به بازی در  سریال Aile   گرفت.

باید گفت که سرنای ساریکایا سال ها پس از سریال Medcezir به تلویزیون بازخواهد گشت، بنابراین طرفداران او هیجان زیادی را تجربه می کنند. پس آیا فقط همین دلایل برای تماشای سریال Aile کافیه؟

نام بازیگران بزرگی مانند Nur Sürer که سریال Camdaki Kız (دختر پشت پنجره ) را ترک کرد، در گروه بازیگران سریال وجود دارد. علاوه بر این، نجات آیسلر پس از مدت ها وقفه به تلویزیون بازخواهد گشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا