سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

نیک جوناس و پریانکا چوپرا در خانه و در کنار پدر و مادر نیک Holi را جشن می گیرند.

نیک جوناس و پریانکا چوپرا جوناس امسال کمی متفاوت هولی را جشن می گیرند.

روز یکشنبه ، خواننده ، 28 ساله و بازیگر 38 ساله ،این عید هندو باستان – که جشن پیروزی خیر بر شر و همچنین رسیدن بهار است – با پدر جوناس کوین جوناس بزرگ و مادرش دنیس در خانه  در لندن ،که چوپرا جوناس مشغول فیلمبرداری سریال  Citade است، جشن گرفتند.

جشن هولی یا «جشن رنگ‌ها» نام مراسمی است که هرساله، در ماه مارس میلادی و هنگام شروع فصل بهار در کشور هندوستان برگزار می‌شود. جشن هولی یا رنگ پاشی و آب‌بازی تعطیل رسمی در تمام هندوستان است. مردم در این زمان که مطابق تقویم هندی تعطیل رسمی است، پایان زمستان و آغاز بهار طبیعت را جشن می‌گیرند. در این جشن بر اساس یک سنت قدیمی، اهالی هر منطقه با پاشیدن آب و رنگدانه‌های مخصوص به سوی یکدیگر و نیز اجرای موسیقی و رقص، به سرور و پای‌کوبی می‌پردازند. در این آیین شاد، همهٔ افراد اعم از زن و مرد و پیر و جوان شرکت می‌کنند و باور دارند که با فرارسیدن بهار، بار دیگر روشنایی بر تاریکی و خوبی بر بدی پیروز شده‌است.

جوناس در اینستاگرام در کنار چندین عکس از تعطیلات نوشت: “هولی مبارک! از خانواده ما! # هولی!” ،

چوپرا جوناس همین عکس ها را در پست خود به اشتراک گذاشت و نوشت: “هولی ، جشنواره رنگ ها یکی از مورد علاقه های من است. امیدوارم همه ما بتوانیم آن را در کنار عزیزانمان جشن بگیریم ، اما در خانه هایمان! # هالی مبارک همه.”

سال گذشته ، این زوج این جشنواره باستانی را در هند درست قبل از شروع بیماری همه گیر COVID-19 جشن گرفتند.

چوپرا جوناس و  نیک جوناس  در مراسم عروسیشان در  1 دسامبر 2018 ،در کاخ اومید بهوان در جودپور هند ، بسیاری از سنت های فرهنگی هندی ها را حفظ کردند. روز بعد ، آنها دوباره در یک مراسم هندی در کاخ ازدواج کردند.

قبل از عروسی ، این دو نفر یک مراسم رنگارنگ Mehendi برگزار کردند ، جایی که هر دو طرح های پیچیده حنا را بر روی دست خود داشتند.

پس از این دو مراسم ، آنها با اولین مهمانیشان در دهلی جشن گرفتند. سپس این زوجین برای دومین مهمانی که مادر چوپرا ، مادو چوپرا برپا کرده بود ، به بمبئی بازگشتند.

از زمان ازدواجشان، این زوج در مشاغل مربوط به خودشون مشغول بودند. در حالی که چوپرا جوناس به تازگی خاطرات خود ، Unfinished  را نوشته و  در فیلم The White Tiger نتفلیکس تهیه کنندگی و بازی کرده است ، جوناس آلبوم جدیدش  Spaceman را منتشر کرد.

جوناس اخیراً در برنامه  جیمی فالون گفت: “من  در ماه جولای  شذوع به نوشتن این آلبوم کردم. همسرم در آلمان مشغول اتمام فیلم  ماتریکس بود.” . ”

جوناس همچنین در طی مکالمه اخیر با Zane Lowe از اپل موزیک گفت که همسرش آلبوم جدیدش را “دوست دارد”.

این خواننده گفت: “اکثر آهنگ ها تقریباً فقط نامه های عاشقانه است که وقتی نمی توانم احساسم را با کلماتم بدون موسیقی بیان کنم ، به استودیو می روم.” “و من از داشتن آن سپاسگزارم زیرا این باعث خوشحالی او می شود و این مهمترین مسئله است.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا