سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کورتنی کارداشیان قبل از تولد 42 سالگی اش، هدیه ای باشکوه از تراویس بارکر میگیرد.

در حالی که چیزهای کوچک قطعاً در یک رابطه مهم هستند … حرکات عاشقانه بزرگتر قطعاً بسیار شیرین هستند.

در روز شنبه ، 17 آوریل ، یک روز قبل از جشن تولد 42 سالگی ، کورتنی کارداشیان در استوری اینستاگرامش ویدیویی را منتشر کرد که نشان می دهد یک دیزاین  بزرگ با حداقل 200 لاله سفید روی زمین در خانه اش نشان داده شده .او اسم دوست پسرش تراویس بارکر را در این کلیپ هشتگ کرد و یک قلب سیاه به آن اضافه کرد.

بعداً تراویس این ویدئو را که شامل آهنگ احساسی SZA به نام “Quicksand” است ، منتشر می کند که متن آن در مورد ناامنی در رابطه بود.

کورتنی و تراویس 45 ساله بعد از سالها شایعه پراکنی رابطه عاشقانه شان، در دسامبر سال 2020 وارد رابطه شدند. آنها رابطه شان را در اینستاگرام در ماه فوریه ، درست بعد از روز ولنتاین رسمی کردند.

یک منبع نزدیک به کورتنی در ماه مارس به E! News گفت: “او یک دوست پسر عالی است و واقعاً رفتار خوبی با او دارد.””تراویس به او هدیه می دهد. کورتنی از این کار لذت می برد.رابطه آنها راحت شکل گرفت چون آنها مدت طولانی همدیگر را می شناسند. تراویس همیشه با او بود و سرانجام این اتفاق افتاد.” 

در اوایل این ماه ، کورتنی و سه فرزندش میسون دیسیک 11 ساله ، پنه لوپه دیسیک 8 ساله و رینگ دیسیک 6 ساله و تراویس و بچه هایش لاندون بارکر 17 ساله و آلاباما بارکر 15 ساله با هم در  Deer Valle Utah تعطیلاتشان را گذراندند. کورتنی از این نوازنده به عنوان دوست پسرش نام برد.

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا