سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

کنان ایمیرزالی‌اوغلو با سریالی از دیزنی پلاس سورپرایز بزرگی خواهد داشت.

در حالی که شمارش معکوس برای پخش دیجیتال پلتفرم دیزنی پلاس در ترکیه ادامه دارد، این شرکت همچنان به بستن قرارداد با مشهورترین نام های ترکیه ادامه می دهد. این پلتفرم که با نام هایی مانند جان یامان, دمت اوزدمیر, هانده ارچل, هالیت ارگنچ , انگین آکیورک و آراس بولوت اینملی قرارداد بسته است، در آستانه بستن قرارداد با یک بازیگر محبوب دیگر است که مدت هاست  به روی پرده نرفته است.

بر اساس اخبار روزنامه نگار بیرسن آلتونتاش، دیزنی پلاس در آستانه امضای قرارداد سریال تلویزیونی جدیدی با کنان ایمیرزالی اوغلو بازیگر محبوب ترکیه است. نام سریالی که قرار است توسط OGM Pictures تولید شود Gri (به معنی خاکستری) خواهد بود.

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد سریال جدید منتشر نشده است. با این حال، مشخص شد که فیلمنامه نویس سریال بانو کریمیتچی بوزکورت خواهد بود که در سریال های تلویزیونی بسیار موفقی مانند حکایت ما , اتاق قرمز و  دخترم همکاری کرده است. برادران تایلان که کارگردان سریال فراموش نشدنی حریم سلطان هستند، کارگردانی این سریال را بر عهده خواهد داشتند.

کنان ایمیرزالی اوغلو با نام خودش در سریال جدید بازی خواهد کرد. گفته می شود هنوز توافق با او  صورت نگرفته است اما این بازیگر موفق بی صبرانه منتظر این پیشنهاد است.

آخرین سریال کنان ایمیرزالی اوغلو در یک شبکه سراسری،  سریال محمد فاتح یک جهان بود که در سال 2018 فیلمبرداری شد. این بازیگر توانا در این سریال نقش محمد دوم را بازی کرد. سریال الف که در سال 2020 فیلمبرداری شد، هم در شبکه BluTV هم با مخاطبان زیادی روبرو شد. کنان  از سال 2019  هم مسابقه Who Wants To Be A Millionaire را اجرا می کند.

فیلمبرداری سریال Kaçış ( فرار ) با بازی انگین آکیورک، اولین نامی که با دیزنی پلاس در ترکیه  قرارداد امضا کرد، همچنان در غازیانتپ ادامه دارد. این پلتفرم دومین قراردادش را با  آراس بولوت اینملی امضا کرد.  این بازیگر با استعداد در سریالی که زندگی آتاتورک را روایت می کند، نقش اصلی را بازی خواهد کرد.

جان یامان دیگر بازیگر توافق شده با دیزنی پلاس به زودی برای سریال جدیدش به ترکیه می آید. مشخص شد که فیلمبرداری این سریال قرار است از ماه آوریل آغاز شود. Uluç Bayraktar کارگردان سریال و Kerem Deren فیلمنامه نویس این سریال هستند. گفته می شود که فیلمبرداری چهار ماه طول خواهد کشید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا