سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

داستان سریال INCI TANELERI با بازی ییلماز اردوغان جالب است و بازیگران آن بسیار قوی هستند

سریالی  که به این شکل آغاز شده و به قلم یلماز اردوغان نوشته شده، به زودی با نام Inci Taneleri (دانه های مروارید) در برابر مخاطبان ظاهر می شود.

«Inci Taneleri»، که در نتیجه دو سال آماده‌سازی متعهدانه پدیدار شد، داستانی در مورد نخ پنبه‌ای که مردم را به هم متصل می‌کند، برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد.

یلماز اردوغان که پس از سال ها با «Inci Taneleri»  به سینما بازگشت، فیلمنامه این سریال را نوشت. او در عین حال نقش شخصیتی به نام اعظم یوسل را بازی می کند که پس از سال ها از زندان آزاد شد.

آیا اعظم یوجل که پس از سال ها از زندان آزاد شد، آنچه را که از دست داده بود، پیدا خواهد کرد؟ آیا اعظم که با گذشته دردناک خود به دنبال امید است، راز بزرگی که بر دوش دارد و بار زندگی بر پشتش است، دوباره خواهد توانست مرواریدهای پراکنده را از گردنبندش جمع کند؟

بازیگران سریال «İnci Taneleri» عبارتند از: اسامی قوی مانند یلماز اردوغان، هزار ارگوچلو، سلما ارگچ، کوبیلای آکا، گوون کراچ و یاسمین باشتان وجود دارد. شنول سونمز کارگردان سریال Inci Taneleri است.

اطلاع رسانی شد که اینچی تانلری که با داستان تاثیرگذار خود با مخاطبان روبرو خواهد شد به زودی از کانال دی پخش خواهد شد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا