سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

برد پیت با یک استایل جذاب برای عکاسی فیلم « ‘Bullet Train’ » در پاریس

این بازیگر 58 ساله در روز شنبه در فراخوان عکس در پاریس برای فیلم جدیدش،’Bullet Train’، استایل تک رنگ نارنجی روشنی داشت. پیت کت و شلوار کتان معمولی و یک تی شرت یقه V و یک زنجیر طلایی دور گردنش در حالی که برای عکس ژست گرفته بود ست کرده بود .

این ستاره در حالی که برای طرفداران دست تکان می‌داد، خوشحال و ریلکس به نظر می‌رسید،و در کنار همبازی‌هایش، جوی کینگ، آرون تیلور جانسون و برایان تایری هنری سلفی می انداخت.

پیت نقش لیدی باگ را در فیلم کمدی به کارگردانی دیوید لیچ بازی می‌کند، قاتلی که پس از یک مورد فرسودگی شغلی تلاش می‌کند به کارش بازگردد.  این فیلم که داستانش که در قطاری پرسرعت که در ژاپن رخ می‌دهد، در تاریخ 5 آگوست اکران می‌شود.

پیت در مورد شخصیت خود به GQ گفت: «می‌دانی، تو یک ماه درمان می‌کنی، و فکر می‌کنی همه چیز را فهمیده‌ای، و دیگر هرگز ناامید نخواهی شد.  من خوبم که بروم!”

پیت همچنین به مجله گفت که ممکنه در پایان حرفه اش باشد.

قبل از تور مطبوعاتی بین المللی پیت برای Bullet Train، این ستاره هفته گذشته هنگام ورود به فرودگاه رم عکاسی شد. آمدن پیت در ایتالیا زمانی انجام شد که همسر سابقش، آنجلینا جولی، و فرزندانشان هم پیش از تولد 14 سالگی دوقلوهایشان، ویوین و ناکس، در آنجا تعطیلات را سپری کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا