سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکی

سیمگه ساغین Simge Sağın با آهنگ جدیدش به دوست پسرش پیامی داد

به گزارش نسیم ورد؛

سیمگه ساغین Simge Sağın که این اواخر با آهنگ های جدیدش موفق بوده و آهنگ هایش طرفداران زیادی داشته، با آهنگ جدیدش به اسم ‘Prens ve Prenses’ بازم طرفدارن زیادی رو خوشنود کرد.

سیمگه ساغین Simge Sağın به مدت سه سال است با دوست پسرش Ozan Bayraşa که تنظیم کننده آهنگ هایش است، رابطه دارد.

سیمگه ساغین Simge Sağın در گفتگو با خبرنگاران گفت که با این آهنگ پیامی دادم که شاید پرنس من هم از من خواستگاری کند و حلقه نامزدی را به انگشت من بندازد.

4_d

سیمگه ساغین Simge Sağın که با آهنگ های ‘Mış Mış’و ‘Yankı’ و ‘Kamera’ رکود تماشای کلیپ موزیک ها را در اینترنت شکسته، این بار با آهنگی آرام به اسم ‘Prens ve Prenses’ آماده شده است.

این آهنگ که شعر و موسیقی آن متعلق به Ersoy Üner است و موزیک ویدیوی آن به کارگردانی Murat Joker فیلم برداری می شود.

سیمگه ساغین Simge Sağın در ادامه این را هم افزود که درحال آماده کردن آلبوم جدیدش است که در ماه آوریل به بازار می آید.

6_d

سیمگه ساغین Simge Sağın در سوال خبرنگاران که چرا این بار یک آهنگ آرام آماده کردید، گفت که به خواسته طرفدارانم که از من آهنگ آرام خواسته بودند این آهنگ را آماده کردم. همونطور که میدونین آخرین آهنگ آرامم چند سال قبل به اسم ‘Vicdanın Affetsin’ بود و طرفدارانم خیلی خوششان آمده بود و بعد از آن تا به امروز آهنگ آرامی آماده نکرده بودم. امیدوارم که طرفدارانم از این آهنگ خوششان بیاید.

7_d

سیمگه ساغین Simge Sağın در ادامه گفت که این آهنگ ‘Prens ve Prenses’ را یک سال قبل از Ersay Üner گرفته بود و حتی زمانی که آهنگ ‘Mış Mış’ را آماده کردم داشتم. من به حرف Ersay گوش دادم و این آهنگ را بعد از یک سال آماده کردم چونکه میدونم Ersay کارش را بلد است و میداند چه آهنگی را چه زمانی به بازار بیاورد.

8_d

من بیشتر مواقع نظرات دوست پسرم و Ersay رو در نظر میگیرم و حتی Büşra Pekin دوست دختر Ersay که همسایه ما هستند و خونه شان کنار خونه منو دوست پسرم است، زندگی میکنند. ما همگی دوستان خوبی هستیم و نظرات همدیگر را گوش میکنیم و حتی زمانی که میخاییم آهنگ بسازیم در استدیویی که در خانه مان ساخته ایم تمرین میکنیم.

Büşra Pekin بازیگر سینمای ترکیه سلیقه موسیقی خوبی دارد و تا حالا راهنمایی های خوبی به من کرده است و من به سلیقه موسیقی او اعتماد دارم.

نیسم ورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا