سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

بوراک دنیز با هیجان منتظر سپتامبر است، دو پروژه او یکی پس از دیگری می آیند!

بازیگر معروف بوراک دنیز یکی از نام هایی هست که پشت سر هم دست به کار شده و پروژه ها را یکی پس از دیگری تولید می کند… فصل گذشته این بازیگر که در سریال ATV به نام Maraşlı با آلینا بوز همکاری داشت بازی بسیار خوبی از خود نشان داد.

بوراک دنیز در تابستان در فیلمبرداری 4 قسمت آخر سریال Cahil Periler (پری های نادان) که فرزان اوزپتک برای دیزنی پلاس تولید کرد، شرکت کرد. پس از آن این بازیگر در سپتامبر به آدانا رفت و در سریال دیجیتالی به نام Şahmaran که از نتفلیکس پخش خواهد شد، نقش اول را بازی کرد. پروژه های این بازیگر که به زودی به عنوان قهرمان داستانی خارق العاده با سرنای ساریکایا به روی آنتن می آید، به این محدود نمی شود.

این بازیگر که در فیلمبرداری فیلم Gidenler  که برای نتفلیکس ساخته شده بود هم حضور داشت، در نقش اصلی با دیلان چیچک دنیز بازی می کند. این سومین پروژه این دو نفر با هم بود… این بازیگر گفته که فیلمبرداری فیلم Gidenler تمام شد و همه چیز به خوبی پیش رفته و حالا منتظر سپتامبر است.

این انتظار وجود دارد که هم سریال Şahmaran و هم فیلم Gidenler در سپتامبر اکران شوند.

بوراک دنیز  قبلا گفته بود: « همه چی به خوبی پیش رفت، ما گیدنلر را تمام کردیم. 1.5 ماه طول کشید. به نظر می رسد که در ماه سپتامبر هم منتشر شود. تاریخ دقیقش رو هم نمیدونم منتظر خبری از سریال شاهماران هستم.  آن هم خوب پیش می‌رود.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا