سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

آنجلینا جولی نقاشی وینستون چرچیل که به Franklin D. Roosevelt هدیه داده شده بود را میفروشد.

دنیای هالیوود ، سیاست و هنر بطور عظیمی به هم پیوسته اند.

خانه حراج کریستز اعلام کرد آنجلینا جولی نقاشی ای را که وینستون چرچیل برای Franklin D. Roosevelt در سال 1943 خلق کرده را حراج می کند.

کریستز گفت: نقاشی از کالکشن خانواده جولی بنام “برج مسجد کوتوبیا” ، تنها اثر هنری بود که چرچیل در طول جنگ جهانی دوم خلق کرد و تخمین زده می شود ماه آینده به 2.1 تا 3.4 میلیون دلار برسد.

یک منبع به Page Six گفت که جولی آن را در سال 2011 به دست آورد.

طبق گفته کریستز ، نخست وزیر انگلیس بعد از کنفرانس کازابلانکا در ژانویه 1943 این نقاشی را در مراکش خلق کرد. او از FDR دعوت کرده بود تا فردا بعد از کنفرانس به او در مراکش بپیوندد و می خواهد. “مناظر شهر و نور هنگام غروب خورشید را که او بسیار به آن احترام می گذاشت ، با  Roosevelt به اشتراک بگذارید. 

 

به گفته کریستیز ، این منظره چنان تحت تأثیر Roosevelt قرار گرفت که چرچیل صحنه را نقاشی کرد و آن را به عنوان یادگاری برای رئیس جمهور 32 ام ثبت کرد.

رئیس کریستز بخش هنری انگلیس نیک اورچارد در بیانیه ای گفت:” برج مسجد کوتوبیا “بدلیل اهمیت این موضوع برای او و این واقعیت که اهمیت دوستی بین دو رهبر را برجسته می کند ، مسلماً بهترین نقاشی وینستون چرچیل است.”

او ادامه داد: “اهدای این اثر به Roosevelt این واقعیت را برجسته می کند که چرچیل رئیس جمهور آمریکا را بسیار مورد توجه قرار می داد و به تلاش های مشترک آنها در هدایت قدرت های متفقین برای نتیجه جنگ جهانی دوم اشاره می کرد.”

کریستز گفت ، بنابراین انتظار می رود این نقاشی بیش از هر اثر دیگری از چرچیل به فروش برسد.

نماینده جولی بلافاصله به درخواست ما برای نظر پاسخ نداد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا