سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

هالیت اوزگار ساری این فرصت را دارد که یک بار دیگر خودش را در سریال های تلویزیونی ثابت کند

هالیت اوزگار ساری  که در سال 1993 در استانبول به دنیا آمده است، از سال 2018 به یکی از نام های مطرح تبدیل شده است. این بازیگر که ابتدا با شخصیت سلیمان در پروژه سریال «Diriliş Ertuğrul» توجه ها را به خودش جلب کرد و سپس یک بازی قوی از خودش ارائه داد.

هالیت اوزگار ساری تجربیات مهمی را در سریال های Hakan Muhafız (محافظ) و Kırmızı Oda (اتاق قرمز) نیز به دست آورد.

این بازیگر که در فصل اول سریال Kardeşlerim  (خواهران و برادران )  حضور داشت ، در میان سورپرایز بزرگ هوادارانش در قسمت بیست و نهم به صورت داوطلبانه از سریال خداحافظی کرد و همه را ناراحت کرد. سریال Kardeşlerim  3 فصل موفقی داشت، اما هنوز هم بسیاری از بینندگان نتوانستند درک کنند که چرا اوزگار ساری در چنین سریال موفقی ادامه نداد.

این بازیگر که برای پروژه ای به نام Gizli Saklı پس از سریال تلویزیونی Kardeşlerim به صفحه تلویزیون بازگشته است، در دوره اخیر نتوانسته حضور چندان موثری داشته باشد.

هالیت اوزگار ساری با ایفای نقش بازیگر مرد در سریال درام تلویزیون فاکس به نام «Yabani»، این فرصت را پیدا کرد تا دوباره در حرفه خود برجسته شود، در شبکه های اجتماعی درباره او زیاد صحبت شود و طرفدارانش را بیشتر کند.

مقایسه داستان سریال «Yabani» که اولین قسمت آن سه شنبه ۱۲ سپتامبر از شبکه فاکس پخش می شود با Ateş Kuşları (پرندگان آتشین)  در شبکه های اجتماعی بسیار صحبت شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا