سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

کریستین اسکات توماس (Kristin Scott Thomas) به آرمی همر (Armie Hammer) و لیلی جیمز (Lily James) برای ایفای نقش در فیلم Rebecca پیوست!

[ad_1]

کریستین اسکات توماس (Kristin Scott Thomas) بازیگر نامزد جایزه اسکار و بازیگ فیلم هایی همچون The English Patient (بیمار انگلیسی)، Mission Impossible (ماموریت غیر ممکن) و Darkest Hour (تاریک ترین ساعت)، به آرمی همر (Armie Hammer) و لیلی جیمز (Lily James) برای ایفای نقش در فیلم Rebecca (ربکا) پیوست.

توماس نقش منفی اصلی فیلم یعنی خانم دنورز را بازی می‌کند، و همر و جیمز نقش زوج تازه ازدواج کرده‌ای را بازی می‌کنند که در مرکز این داستان مهیج قرار گرفته‌اند. توماس که رزومه‌ی خوبی در فیلم‌های انگلیسی و فرانسوی زبان به دست آورده، برای بازی در فیلم The English Patient نامزد جایزه اسکار شد، برای بازی در فیلم Four Weddings And A Funeral (چهار عروسی و یک تشییع جنازه) جایزه بفتا را برد و سه بار نامزد جایزه سزار شد. توماس همچنین به عنوان بازیگر مهمان در فصل دوم سریال کمدی Fleabag حضور دارد.

رمان نوشته‌ی دوموریه داستان زن جوانی را دنبال می‌کند که وقتی به املاک خانوادگی شوهرش در ساحلی در انگلیس می‌رود، خودش را در حال نبرد با ربکا همسر فقید و سابق شوهرش پیدا می‌کند، که همچنان خانه‌ی آن‌ها را به تسخیر خودش درآورده است. بن ویتلی (Ben Wheatley) کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از جین گلدمن (Jane Goldman) نویسنده‌ی فیلم Kingsman (کینگزمن) برعهده دارد.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا