سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماپیشخوان اروپاسینمای جهان

تریلر جدید انیمیشن Lightyear منتشر شد

در طول اسکار 2022 ما به سمت بی نهایت و فراتر  از آن رفتیم!

البته ما به تریلر جدید Lightyear محصول دیزنی و پیکسار اشاره می‌کنیم که در میان وقفه تبلیغاتی مراسم اسکار پخش شد.در این انیمیشن که در 17 ژوئن وارد سینماها می شود، کریس ایوانز  نقش باز لایتر را صداپیشگی می کند، بازلایتر فضانوردیه که وظیفه آزمایش پروازها را برای کمک به یک گروه در یک سیاره خانه را دارد. (و، بله، منشا شخصیت اصلی این داستان فیگور Buzz Lightyear در انیمیشن  Toy Story است.)

باز در تریلر می گوید: «یک سال کار برای یک پرواز چهار دقیقه ای». “این چیزی نیست؟”

اما، قبل از اینکه باز بتواند بلند شود ( پرواز کند)، یک موجود سبز سعی می کند او را دور کند و ثابت کند که این فضایی نیست که معلم علوم شما به شما آموزش داده است. همانطور که باز و گربه روباتیکش Socks به یک ماموریت خطرناک ادامه می دهند، دشمنان جدیدی ظاهر می شوند، از جمله “روباتی عظیم”.

ایوانز  که قبلاً نقش  کاپیتان  آمریکا را بازی کرده  در اکتبر 2021 این نقش  ( بازلایتر ) را “رویایی به حقیقت پیوست” نامید. او ادامه داد: “هر کسی که من را می شناسد می داند که  من عشق عمیقی به فیلم انیمیشن دارم.” “من نمی توانم باور کنم که بخشی از خانواده پیکسار باشم و با این هنرمندان واقعاً درخشان کار کنم تماشای کار آنها چیزی جز جادو نیست. .”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا