سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

سیلوستر استالونه ، ساکن جدید جزیره پالم بیچ ، به باشگاه مار-آ-لاگو دونالد ترامپ پیوست.

منبع خودی به Page Six گفت:سیلوستر استالونه یکی از جدیدترین اعضای باشگاه خصوصی دونالد ترامپ به نام Mar-a-Lago است.

استالونه ، 74 ساله ، قبلا در مار-لا-لاگو مهمان بوده است ، زیرا در یک مهمانی سال نو در سال 2016 در آنجا شرکت کرده بود. منبعی که ماه گذشته استالونه را در این باشگاه دید ،  گفت ، “اسلیو به تازگی عضو مار-لا-لاگو شد.”

او دیده شد که با چند مهمان در حال عکس گرفتن است .

منابع محلی می گویند ، استالونه در ماه دسامبر یک مجتمع 35 میلیون دلاری در نزدیکی باشگاه در پالم بیچ ، فلوریدا خریده است که دارای 7 اتاق خواب در میان 13241 فوت مربع فضای زندگی ، به اضافه 253 فوت اسکله، ساحل ماسه ای و آلاچیق استخر با یک کابانای فضای باز است.

استالونه ستاره “رمبو” همچنین زمانی صاحب خانه ای در فلوریدا در خلیج بیسکاین میامی بود ، اما گزارش شده است که سال گذشته در پالم بیج خانه گرفته است.

در همان زمان ، استالونه وقت بیشتری برای گذراندن در خانه خواهد داشت: او این هفته فاش کرد که در سومین فیلم در مجموعه محبوب اسپین آف راکی به نام  ، “Creed” حضور نخواهد داشت. ستاره مایکل بی جردن دنباله آینده را کارگردانی خواهد کرد که قرار است در سال 2022 اکران شود.

اما استالونه اخیراً در اظهار نظری به یکی از طرفداران خود در اینستاگرام “Creed III” پاسخ داده است: “این کار انجام می شود ، اما من در آن حضور نخواهم داشت.. ” نماینده او سپس به هالیوود ریپورتر تأیید کرد که در این فیلم حضور نخواهد داشت.

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا