سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

کارگردان و بازیگران قسمت پایلوت پیش‌درآمد سریال Game of Thrones مشخص شدند

شبکه‌ی HBO کارگردان قسمت پایلوت پیش‌درآمد سریال Game Of Thrones را انتخاب کرد و چند بازیگر جدید این سریال را نیز معرفی کرد.

اس. جی. کلارکسون (S.J. Clarkson) کارگردان سریال‌های The Defenders «مدافعان» و Jessica Jones «جسیکا جونز» کارگردانی قسمت پایلوت این سریال را برعهده دارد. بازیگران جدیدی که به نائومی واتس (Naomi Watts) و جاش وایت‌هاوس (Josh Whitehouse) اضافه می‌شوند، نائومی اکی (Naomi Ackie)، دنیس گاف (Denise Gough)، جیمی کمپل باور (Jamie Campbell Bower)، شیلا اتیم (Sheila Atim)، ایوانو جرمیا (Ivanno Jeremiah)، جورجینا هنلی (Georgina Henley)، الکس شارپ (Alex Sharp) و توبی رگبو (Toby Regbo) هستند.

این اسپین‌آف پربودجه توسط جین گولدمن (Jane Goldman) و جرج آر. آر. مارتین (George R. R. Martin) نویسنده‌ی «بازی تاج و تخت» و تهیه کننده‌ی اجرایی این سریال پیش‌درآمد خلق شده است. گولدمن نویسندگی این سریال را براساس داستانی از خودش و مارتین برعهده داشته است. این سریال بدون نام، مفهوم پیش‌درآمد را وارد سطح جدیدی می‌کند، چون وقایع هزاران سال پیش از سریال «بازی تاج و تخت» را روایت می‌کند. این سریال، روایت‌گر نزول دنیا از دوران طلایی قهرمانان به دوره‌ی تاریک است. تنها چیزی که از آن مطمئن هستیم این است که از رازهای وحشتناک تاریخ وستروس تا منشا اصلی وایت واکرها، تا رازهای ناشناخته‌ی شرق و افسانه‌های استارک‌ها…آن داستانی نیستند که ما فکر می‌کنیم می‌دانیم.

گولدمن شورانر سریال خواهد بود و در کنار مارتین، وینس جراردیس (Vince Gerardis) و دنیل زلمن (Daniel Zelman) تهیه‌کنندگان اجرایی «بازی تاج و تخت»، تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را برعهده دارند.

مارتین تایید کرده که چون این سریال، رویدادهای هزاران سال قبل از سریال «بازی تاج و تخت» را دنبال می‌کند، هیچ‌کدام از بازیگران “بازی تاج و تخت” در آن حضور نخواهند داشت. او همچنین گفته است:

سه سریال پیش‌درآمد دیگر از «بازی تاج و تخت» در بازه‌های زمانی مختلف و با حضور شخصیت‌ها و خط‌ های داستانی متفاوت در حال تولید هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا