سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپاخبر های داغ

مارک آنتونی با نادیا فریرا، شرکت کننده میس یونیورس نامزد کرد

مارک آنتونی نامزد کرد! این خواننده 53 ساله قراره با نادیا فریرا، مدل 23 ساله نفر دوم مسابقات Miss Universe 2021 ، ازدواج کند.

فریرا با انتشار عکسی از دستان خودش و آنتونی، این خبر خوشحال کننده را در استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. این عکس حلقه نامزدی بزرگ فریرا و همچنین خالکوبی یک خط سیاه ضخیم که آنتونی روی انگشت حلقه چپش دارد را نشان می دهد.

فریرا در کپشن نوشت “جشن نامزدی !!!”

این زوج نامزدیشان را در Sexy Fish Miami جشن گرفتند آنها حدود ساعت 9:30 شب با گروهی از دوستان رسیدند و شب را تا ساعت 1 بامداد جشن گرفتند، زمانی که آنها لبخند زنان و دست در دست هم از رستوران خارج می شدند دیده شدند.

آنتونی و فریرا در ماه مارس رابطه شان  را در اینستاگرام رسمی کردند. آنتونی در آن زمان در کپشن عکسی که در آغوش هم بودند نوشت: «خداوند هر آنچه را که برای ما آرزو می کنی چند برابر کند

این چهارمین ازدواج آنتونی خواهد بود. او از سال 2000 تا 2004 با دایانارا تورس، از سال 2004 تا 2014 با جنیفر لوپز و از سال 2014 تا 2017 با شانون دی لیما ازدواج کرد.

او شش فرزند دارد: آریانا، 28 ساله، با دبی روزادو. چیس، 26 ساله، از روزادو . کریستیان، 21، با تورس؛ رایان، 18، با تورس؛ و دوقلوهای 14 ساله، اِمی و مکس، با لوپز.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا