سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

گلسیم علی ایلهان با پروژه ای جدید طرفدارانش را شگفت زده خواهد کرد

گلسیم علی ایلهان و زهرا یلماز که از آکواریوم بزرگ استانبول که فرصت دیدن موجودات دریایی را فراهم می کند بازدید کردند، دوستی خوبی برقرار کردند.

گلسیم علی ایلهان که گفته بود زندگیش را به حرفه اش اختصاص داده و مانند برخی از همکارانش احساس فرسودگی نمی کند، به فکر کار در تابستان است.این بازیگر معروف به این موضوع اشاره کرد که خانواده اش در خارج از ترکیه هستند و او ترجیح می دهد برای حرفه اش در ترکیه باشد.

گلسیم علی ایلهان در پاسخ به این سوال که در تابستان چه خواهد کرد، اظهار داشت که ممکن است به زودی سورپرایزهای جدیدی برای هوادارانش داشته باشد و گفت:

«من احتمالاً کار خواهم کرد. امیدوارم به زودی خبرهای خوبی داشته باشم. هم کار می کنم و هم مرخصی می گیرم، به زادگاهم هم فکر می کنم. اما ما می توانیم در مدت کوتاهی اینجا با زهرا کاری انجام دهیم. اما من برنامه مشخصی برای تعطیلات ندارم.»

زهرا یلماز تعطیلات را در دستور کارش دارد. این بازیگر معروف قصد دارد یک دوره تعطیلات کامل داشته باشد و گفت: من برنامه های خوبی برای تعطیلات دارم، برنامه های خارج از کشور دارم، با دوستانم تعطیلات با قایق دارم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا