سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

تیفانی هدیش فاش کرد که او به کرونا مبتلا شده بود.

در ویدئویی که در تاریخ 31 آگوست در کانال یوتیوب تیفانی هدیش بارگذاری شد ، او در مورد تجربه خود درباره COVID-19 صحبت کرد و با دکتر آنتونی فاوسی مصاحبه کرد که چگونه ویروس به طور خاص بر جامعه سیاه پوستان تأثیر می گذارد. 

هادیش گفت که او  حدود سه ماه پیش به ویروس کرونا مبتلا شده و از دو نفری که با او در تماس بوده اند گرفته است. 

“من در فیلمی کار می کردم  ، و کسی در کار به ویروس کرونا مبتلا شده بود ، درسته من با آنها در ارتباط مستقیم نبودم ، اما آنها همه ما را به خانه فرستادند و فیلم را متوقف کردند.

سپس آنها به من پیشنهاد دادند که بروم آزمایش بدم. من رفتم و آزمایش دادم ، دو روز بعد جواب را گرفتم ، آنها گفتند که ویروس کرونا ندارم. ” “سپس شخص دیگری که من می شناسمش و حدود  یک هفته قبل  آنجا بود ، به ویروس کرونا مبتلا شد و بنابراین من رفتم و دوباره آزمایش کردم … به هر حال ، من آزمایش را می دادم، هیچ علائمی یا چیزی احساس نمی کردم ، دو روز بعد می گویند من ویروس داشتم. 

 هدیش بعد از اینکه حالش بهتر شد ،رفت تا تست آنتی بادی بدهد و به او گفته شد که آنتی بادی دارد. اما ، وقتی او دوباره آزمایش داد ، آنها ناپدید شده بودند.هدیش گفت: “من  تا الان 12 بار تست دادم.” 

فاوسی ، که از سال 1984 به عنوان مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی فعالیت می کند ، پس از اینکه فهمید هدیش بیمار است ، او را تشویق کرد که با آزمایش های مکرر و قرنطینه در خانه اش کار درستی انجام داده است.

فاوسی و هدیش همچنین در مورد تفاوت ابتلا به  COVID-19 در جوامع اقلیت ، و اینکه چگونه ویروس می تواند تلفات بیشتری را در افراد سیاه و لاتین ایجاد کند ، صحبت کردند.

“آنها نه تنها شانس بیشتری برای مبتلا شدن دارند ، بلکه مردم می دانند که معمولاً مشاغلی دارند که به آنها اجازه نمی دهد با کامپیوتر کار کنند. آنها در خط مقدمند و کارهای دستی را انجام می دهند که نیاز به تعامل با مردم دارد. ” “سپس وقتی به جمعیت آمریکای آفریقایی و لاتین نگاه می کنید … احتمال ابتلای آنها به بیماریهای زمینه ای بسیار بیشتر است و این بدان معناست که وقتی آلوده می شوید ، عواقب جدی خواهید داشت.”

فاوسی گفت: “چیزی که ما با آن روبرو هستیم و باعث تأسف است ، تفرقه در جامعه ما است و این مسئله را تقریباً به یک امر سیاسی تبدیل کرده است.” ” ،  ما باید از اقدامات بهداشت عمومی مثل وسیله نقلیه و راهی برای بازگشایی ایمن کشور استفاده کنیم. “

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا