سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماپیشخوان اروپاسینمای جهان

فیلم جدید مرد عنکبوتی Spider-Man: No Way Home اولین فیلمی شد که در دوران همه‌گیری کرونا یک میلیارد دلار فروش در باکس آفیس داشته است.

به گزارش سی ان ان بیزینس،  فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home ) اولین فیلمیه که از زمان شروع همه گیری کرونا  و پس از 12 روز از زمان اکران توانسته در باکس آفیس  سراسر جهان یک میلیارد دلار فروش داشته باشد.

همچنین Spider-Man: No Way Home – با بازی تام هالند، زندایا و بندیکت کامبربچ – سومین فیلمی است که به نقطه عطف میلیارد دلاری دست یافته : در سال 2019، Avengers: Endgame و Avengers: Infinity War  به ترتیب در مدت اکران پنج روز و 11 روز به این رقم رسیدند.

آخرین فیلمی که ۱ میلیارد دلار در باکس آفیس فروش داشت، «جنگ ستارگان: ظهور اسکای واکر» بود که در دسامبر ۲۰۱۹ اکران شد و بلافاصله پس از اکران آن بسیاری از  کشورها به دلیل کووید-۱۹ قرنطینه شدند.

فیلم Spider-Man: No Way Home در آخر هفته افتتاحیه 253 میلیون دلار در باکس آفیس داخلی فروش داشت که موفق ترین آخر هفته افتتاحیه یک فیلم در سال 2021 است.

در سومین قسمت از این فرنچایز پیتر پارکر از دکتر استرنج (کامبربچ) درخواست می‌کند تا هویتش را پس از افشای عمومی در دور از خانه از طریق جادو مخفی کند که در نهایت منجر به بازشدن ناگهانی مولتی‌ورس می‌شود و پنج ابرشرور از دنیاهای موازی وارد دنیای پارکر می‌شوند.

تام هالند 25 ساله بازیگر نقش مرد عنکبوتی در مصاحبه ای با PEOPLE در اوایل این ماه در مورد ایفای نقشش گفت: “من هر دقیقه از آن را دوست داشتم.” “من از مارول و سونی بسیار سپاسگزارم که به ما فرصت دادند  و به شخصیت هایمان اجازه دادند پیشرفت کنند. این شگفت انگیز بود.””به همین دلیله که من نمی خواهم با مرد عنکبوتی خداحافظی کنم – اما احساس می کنم ممکنه آماده خداحافظی با مرد عنکبوتی باشیم.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا