سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار اقتصادی

گوشت قرمز ارزان می شود/ هرکیلو مرغ 75 هزارریال

تهران- ایرنا- قائم مقام امور بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با عرضه دام عشایری و جبران کمبود محصول ، قیمت گوشت قرمز تا نزدیک یک ماه آینده کاهش می یابد.

82199720-70958852به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، علی اکبر مهرفرد امروز سه شنبه در حاشیه دومین همایش و نمایشگاه بین المللی خوراک دام، طیور و آبزیان ایران که در محل بوستان گفت و گو آغاز به کار کرد، درباره وضعیت تنظیم بازار گوشت قرمز و قیمت آن به خبرنگاران گفت: سالیانه بخشی از گوشت مصرفی کشور از دام عشایری تامین می شود که امسال به دلیل پرواربندی در شرایط خوب آب و هوایی هنوز به بازار عرضه نشده است و با کمبود مواجه شدیم.
وی تاکید کرد، با عرضه گوشت قرمز عشایری تا اواخر شهریور ماه قیمت این محصول متعادل می شود.

** قیمت واقعی مرغ 70 تا 75 هزار ریال
قائم مقام وزیر جهادکشاورزی در امور بازرگانی تصریح کرد: درحال حاضر قیمت واقعی هر کیلوگرم مرغ در بازار برای مصرف کنندگان بین 70 تا 75 هزار ریال است.
به گزارش ایرنا، دومین همایش و نمایشگاه بین المللی خوراک دام، طیور و آبزیان فیداکسپو (2016) امروز با حضور 46 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای اتریش، مجارستان، فرانسه، بلغارستان، چین، تریکه و هلند در محل دایمی نمایشگاه تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفت و گو آغاز به کار کرد و تا چهارم شهریورماه به کار خود ادامه خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا