سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجی

پرنس هری در مراسم خاکسپاری پدربزرگ پرنس فیلیپ شرکت می کند در حالی که مگان مارکل باردار در خانه می ماند

پرنس هری در مراسم خاکسپاری پدربزرگش پرنس فیلیپ شرکت خواهد کرد. 

ET می تواند تأیید کند که  هری در مراسم خاکسپاری پدربزرگش شرکت خواهد کرد و پروتکل های COVID-19 را برای سفر به  انگلیس و همچنین در طول مدت حضور در کشور رعایت می کند. همسرش ، مگان مارکل ، که فرزند دومشان را باردار است ، تمام تلاش خود را کرد تا در کنار همسرش سفر کند. اما متأسفانه ، او از پزشکش مجوز پزشکی دریافت نکرد.

هری ، مگان و پسر 1 ساله آنها ، آرچی ، در حال حاضر در کالیفرنیا زندگی می کنند و از مارس 2020 دیگر به انگلیس برنگشته اند. این دو قبل از کناره گیری از اعضای ارشد خانواده سلطنتی در تعدادی از نامزدی های نهایی سلطنتی شرکت کردند.

امید اسکوبی ، نویسنده  کتاب «یافتن آزادی: هری و مگان و ساختن خانواده سلطنتی مدرن» ، روز جمعه به ET گفت که هری “برای انجام مراسم تشییع جنازه سلطنتی بزرگ” هر کاری از دستش بر می آید “.

کاخ باکینگهام در بیانیه ای اعلام کرد فیلیپ روز جمعه ، 9 آوریل درگذشت. دوک ادینبورگ ، که بیش از هفت دهه با ملکه الیزابت ازدواج کرده بود ، 99 سال داشت. هری در پستی در وب سایت خود ، از خدمات دوک فقید ادینبورگ تشکر کرد . 

امید خاطرنشان کرد که هری “بسیار نزدیک” به پدربزرگش بود ، افزود که مرگ فیلیپ “برای او دوران بسیار سختی خواهد بود”.”

در همین حال ، با انجام مقدمات تشییع جنازه ، ملکه و سایر اعضای خانواده سلطنتی زمان بیشتری را صرف می کنند تا پس از مرگ فیلیپ وارد یک دوره عزاداری شوند.

امید گفت: “ما شاهد عزاداری سلطنتی ملکه خواهیم بود که توسط همه اعضای خانواده سلطنتی دنبال می شود.” “خواهیم دید که آنها به طور مناسب لباس سیاه پوشیده اند …

امید گفت ، در این مدت ، سلطنت ها بر روی ” دور هم جمع شدن به عنوان یک خانواده و حمایت واقعی از یکدیگر” تمرکز خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا