سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

مگان دی استالین رسماً فارغ‌التحصیل کالج است: «روز فارغ‌التحصیلیه»

مگان دی استالین  26 ساله برنده سه جایزه گرمی، 26 ساله، بعدازظهر شنبه از دانشگاه تگزاس جنوبی با مدرک لیسانس در مدیریت بهداشت فارغ التحصیل شد، و به هدف قدیمیش رسید.

او در توییتر با “#MeganTheeGraduate” نوشت: “صبح بخیر عزیزان!!! امروز روز فارغ التحصیلی منه.”

او لینک استریم مراسم فارغ التحصیلی را با  34 میلیون دنبال کننده اش در توییتر و اینستاگرام  به اشتراک گذاشت. مگان همراه با تعدادی از عکس‌ نوشت: «می‌توانید  مراسم فارغ‌التحصیلی من را امروز از ساعت 12:00 اینجا تماشا کنید».

مگان قبلاً با مجله PEOPLE  در مورد تمایلش برای گرفتن مدرک دانشگاهی با وجود موفقیت سریعش در صنعت موسیقی صحبت کرد. مگان از مادر مرحومش هالی توماس الهام گرفته که در مارس 2019 براثر ابتلا به سرطان مغز درگذشت.

مگان در سال 2020 گفت: “من می خواهم مدرکم را بگیرم چون واقعاً می خواهم مادرم بهم افتخار کند.”

مدتی پس ار فوت مادرش، مادربزرگش هم درگذشت. او افزود: “من می خواهم مادر بزرگم بهم افتخار کند. او قبل از اینکه فوت شود، من را می دید که به کالج  می روم.”

مگان در ادامه توضیح داد: “من واقعاً می‌خواستم مدیر بیمارستان باشم، اما اینم می دانم که هنوز هم می‌خواهم مگان دی استالین باشم. می‌گفتم “چه کاری می‌توانم انجام دهم؟”  می‌دونی، من می‌خواهم با درآمدم از رپ یک خانه سالمندان باز کنم و مدیریت و اداره آن را به همکلاسی هایم بسپارم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا