سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

طرفداران خشمگین سریال حالا می توانند شادی کنند، تیموچین اسن بازگشته است

طرفداران بازیگر معروف تیموچین اسن از اینکه سریال حکیم اوغلو که از کانال دی پخش می شد به پایان رسید شدیدا عصبانی شدند. این بازیگر معروف که در سال 1973 در آدانا به دنیا آمد، چنان بازی موفقی کرد که ماجراجویی 51 قسمتی سریال حکیمو اوغلو برای طرفدارانش کافی نبود.

تیموچین اسن که بعد از سریال حکیمو اوغلو در سریال دیگری حضور نداشت ترجیح داد در مدت 1 سالی که گذشت استراحت کند. این بازیگر که ابتدا پذیرفت نقش اول سریال مولانا را که در قونیه فیلمبرداری شده بود بازی کند، بعداً از این پروژه منصرف شد. به جای او، بولنت اینال صاحب این نقش شد.

دوری یک ساله تیموچین اسن از سریالها به زودی به پایان می رسد. معلوم شد که این بازیگر مشهور با دیزنی پلاس به توافق رسیده است.

تیموچین اسن نقش بازیگر مرد اصلی سریال Gri (خاکستری)  را که قبلاً قرار بود کنان ایمیرزالی اوغلو  آن را بازی کند را بازی خواهد کرد. یکی دیگر از بازیگران اصلی این سریال که تمرینات دیالوگ او به زودی آغاز می شود، آلیکان یوچسوی است.

تیموچین اسن نقش شخصیت کنان را در این سریال به تصویر خواهد کشید. آلیکان یوچسوی در نقش بورا در مقابل مخاطبان ظاهر خواهد شد.

سریال جدید دیزنی پلاس به نام Gri هیجان جدیدی را برای طرفداران به خصوص کسانی که تیموچین اسن را دنبال می کنند ایجاد کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا