سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

خانواده جیمی فاکس در حال آماده شدن برای بدترین شرایط هستند

خانواده و دوستان جیمی فاکس ظاهرا “امید به بهترین ها دارند اما برای بدترین ها آماده می شوند” زیرا این بازیگر هالیوود به علت یک بحران سلامتی در بیمارستان بستری است.

به گفته یک منبع نزدیک به جیمی فاکس، خانواده و دوستان جیمی فاکس “امید به بهترین ها دارند اما برای بدترین ها آماده می شوند.”

این بازیگر در حین کار بر روی فیلم آینده اش در نتفلیکس، Back In Action، در کنار کامرون دیاز و گلن کلوز، دچار عارضه سلامتی شد و به سرعت به بیمارستان منتقل شد.

دختر او کورین ماه گذشته بیانیه‌ای در اینستاگرام درباره ترس از سلامتی به اشتراک گذاشت و نوشت: ما می‌خواستیم به اشتراک بگذاریم که پدرم، جیمی فاکس، دیروز یک عارضه پزشکی را تجربه کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: خوشبختانه به دلیل اقدام سریع و مراقبت زیاد، او در حال حاضر در مسیر بهبودی است. ما می دانیم که او چقدر محبوب است و قدردان دعای شما هستیم.خانواده در این مدت خواستار حفظ حریم خصوصی هستند.

هفته گذشته گفته شد که وضعیت جیمی بهبود یافته است، منابعی مدعی شدند که پزشکان در حال انجام آزمایش‌های بیشتری قبل از مرخص کردن او هستند و به او توصیه کرده‌اند که سطح استرسش را پایین نگه دارد.

منابع  گفتند که او “خوبه و بهتر می شود، در حالی که پزشکان سعی می کنند به مشکلات او پی ببرند، اما اگر حالش خوب بود، این مدت در بیمارستان نمی ماند.”

یکی دیگر از خودی ها می گوید که جیمی از فشار خون بالا رنج می برد که می تواند باعث ایجاد لخته در مغز و سکته شود.

آنها گفتند: او بسیار خوش شانسه که درمانش را انجام داد. دوستان و خانواده او به بهترین ها امیدوارند  اما برای بدترین ها هم آماده می شوند!

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا