سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

اسکار حضور مجازی ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین را رد کرد

گزارش ها حاکی از آن است که آکادمی علوم و هنرهای سینمایی حضور ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در مراسم اسکار را برای دومین سال متوالی رد کرد.

به گزارش ورایتی، زلنسکی، 45 ساله، امیدوار بود که به طور مجازی در جریان پخش مراسم اهدای جوایز اسکار روز یکشنبه از شبکه ABC در بحبوحه جنگ جاری در اوکراین حضور مجازی داشته باشد.

او در مراسم  هایی مانند جوایز گرمی 2022 در آوریل گذشته و گلدن گلوب 2023 در اوایل سال جاری، حضور مجازی داشت و پیام های صلح آمیز ارائه داد.

در طول مراسم گلدن گلوب ژانویه، زلنسکی در حضور محازیش پس از معرفی شان پن، بازیگر و فیلمساز، که مستندی درباره حمله روسیه به اوکراین در فوریه و مارس 2022 ساخته، پیام های صلح ارائه می داد.

زلنسکی شروع کرد: «[جوایز گلدن گلوب] در زمان خاصی برگزار شد. “جنگ جهانی دوم هنوز تمام نشده بود، اما جزر و مد تغییر کرد [و] همه می دانستند که چه کسی برنده خواهد شد. هنوز نبردها و اشک ها در پیش بود. در آن زمان بود که جوایز گلدن گلوب برای قدردانی از بهترین بازیگران سال 1943 برگزار شد. ”

او ادامه داد: اکنون سال 2023 است؛ جنگ در اوکراین هنوز تمام نشده است، اما جزر و مد در حال تغییر است. و از قبل مشخصه که چه کسی برنده خواهد شد.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا