سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیسینمای ترکی

فیلم عشق بی پایان Sonsuz Aşk با بازی فاحریه اوجن Fahriye Evcen و مورات یلدریم Murat Yıldırım اکران میشود

به گزارش نسیم ورد؛

بازیگر معروف فاحریه اوجن Fahriye Evcen در نقش سیندرلای زمانه مدرن در فیلم عشق بی پایان Sonsuz Aşk بازی می کند و در فیلم عشق بی نظیری با مورات یلدریم Murat Yıldırım به نمایش می گذارد.

1_d

فاحریه اوجن Fahriye Evcen که در سریال تا حد مرگ Ölene Kadar که از شبکه ATV پخش می شود، بازی می کند و همچنین فیلم جدیدش که چند ماه قبل فیلم برداری شده در هفته های آینده اکران می شود.

2_d

فاحریه اوجن Fahriye Evcen در این فیلم نقش دختری به اسم زینب که برای تامین هزینه های تحصیل برادرش به خونه های مردم برای تمیزکاری برود را بازی می کند.

3_d

این فیلم با بازی فاحریه اوجن Fahriye Evcen و مورات یلدریم Murat Yıldırım داستان یک عشق را به نمایش می گذارد، قرار است در  مارس در سینماها اکران شود.

6_d

مورات یلدریم Murat Yıldırım که به تازگی مجری گری مسابقه معروف کی میخواهد میلیونر بشه Kim Milyoner Olmak İster رو بر عهده گرفته در این فیلم در نقش دکتری به سم جان را بازی می کند و داستان یک عشق متفاوت را به نمایش می گذارد.

8_d

در داستان عشقی این فیلم که سختی ها و مشکلات متفاوتی را پیش رو دارد و نشان می دهد که عشق قدرت این را دارد که از پس همه این مشکلات بربیاید.

9_d

نسیم ورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا