سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

کرم بورسین آخرین ورژنش را به اشتراک گذاشت، طرفداران او شگفت زده شدند

بازیگر خوش تیپ کرم بورسین برای آخرین بار با سریال Sen Çal Kapımı (تو درم را بزن) از شبکه فاکس تی وی به روی پرده آمد. سریالی که او در آن به همراه هانده ارچل نقش اول را بازی کرد، موفقیتی غیرمنتظره در عرصه بین المللی داشت. به لطف سریال هایی که در بیش از 85 کشور پخش می شود، بازیگران اصلی اکنون مانند ستاره های هالیوود در کشورهای دیگر مورد استقبال قرار می گیرند!

کرم بورسین به لطف سریال تلویزیونی که به ویژه در کشورهای آمریکای لاتین محبوبیت داشت، در اسپانیا با اشتیاق فراوان مورد استقبال قرار گرفت و به آنجا رفت. استقبال دیوانه وار طرفداران او هم سوژه خبری مطبوعات اسپانیا بود. معلوم شد که این بازیگر 3 بار به آنجا رفته، توافقاتی را انجام داد و در پروژه هایی هم شرکت خواهد کرد.

کرم بورسین هم از علاقه مندان به ورزشه. این بازیگر هر زمان که فرصت داشته باشد برای تقویت عضلاتش در سالن های ورزشی تلاش می کند. او در هر فرصتی وضعیت سریالهایش را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک می گذارد.

اخیراً عکس‌های عضلانی کرم بورسین در یکی از محبوب‌ترین مجلات اسپانیا منتشر شده که مورد استقبال هوادارانش  قرار گرفته است! این بازیگر  خوش اندام در Men’s Health خبرساز شده و گفته شده که اسپانیا را ترکونده است.

در حال حاضر کرم بورسین که سریال و پروژه سینمایی ندارد دوباره اوقات فراغتش را به ورزش می گذراند. این بازیگر در ادامه تقویت عضلاتش در مصاحبه های قبلی خود گفته بود 5 روز در هفته ورزش می کند.

عکس هایی که این بازیگر در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشته بود، هزاران لایک و کامنت دریافت کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا