سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپاخبر های داغمجله سریال و تلویزیونمجله سینمایی

شارلز ترون جایزه موفقیت حرفه ای در جایز فیلم هالیوود 2019 را دریافت خواهد کرد.

جوایز فیلم هالیوود 2019 قرار است رویداد ستاره داری باشد.

بیست و سومین مراسم سالانه سه شنبه اعلام شد که بازیگر شارلز ترون جایزه موفقیت حرفه ای را برای تواناییش یعنی تبدیل شدن به شخصیتهایی که به تصویر می کشد و مخاطبان و منتقدان را با انتقال صداقت در داستانهای خود تحت تاثیر قرار میگیرد، دریافت خواهد کرد.

علاوه بر این ، Antonio Banderas, Renée Zellweger, Al Pacino و Laura Dern به خاطر نقشهای مختلف تحسین شده شان جایزه دریافت خواهند کرد.

Banderas برای نقشش در  Pedro Almodóvar’s Pain جایزه بازیگر مرد هالیوود را دریافت خواهد کرد و پاچینو جایزه بازیگر نقش مکمل مرد هالیوود را به خاطر نمایش جیمی هوفا در Martin Scorsese’s دریافت خواهد کرد.

Rob Riggle مراسم را اجرا  خواهد کرد که در سه شنبه سوم نوامبر  در بورلی هیلتون کالیفرنیا رخ میدهد. بعلاوه افتخارات جوایز فیلم هالیوود در هفته آینده اعلام میشود.

جوایز فیلم هالیوود سال گذشته توسط Awkwafina اجرا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا