سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

آلیئی کراوالیو به عنوان موانا در بازسازی لایو اکشن دیزنی بازنخواهد گشت

در اقتباس لایو اکشن آینده دیزنی از موانا، آلیئی کراوالیو به نقش خودش به عنوان شخصیت اصلی بازنمی گردد. کراوالیو روز جمعه برای به اشتراک گذاشتن این خبر در شبکه‌های اجتماعی حضور یافت

او تصدیق کرد که انتخاب شدن در نقش موآنا در سن 14 سالگی تأثیر عمیقی بر زندگی و حرفه او داشت. با این حال، او معتقد است که برای بازیگران بسیار مهمه که شخصیت‌ها و داستان‌هایی را که قصد دارند در این بازگویی لایو اکشن منتقل کنند، منعکس کنند. زمانی که در ۱۴ سالگی برای نقش موآنا انتخاب شدم، به طرز شگفت انگیزی زندگی من را تغییر داد و کارم را شروع کرد. در این بازخوانی لایو اکشن، نقش را تکرار نخواهم کرد. من معتقدم که این کاملاً حیاتی است که بازیگران دقیقاً شخصیت‌ها و داستان‌هایی را که می‌خواهیم بگوییم نشان دهند.

او افزود: بنابراین، به عنوان تهیه کننده اجرایی فیلم، بس صبرانه منتظرم تا بازیگر زن بعدی را پیدا کنم تا روح شجاعانه، هوش غیرقابل انکار و قدرت عاطفی موانا را به تصویر بکشد. واقعاً مفتخرم که این باتوم را به زن جوان بعدی واگذار کنم.

موآنا یک فیلم انیمیشن دیزنی بود که داستان یک دختر جوان اهل پولینزی به نام موآنا وایالیکی را روایت می کرد. او که در جزیره ای دورافتاده به نام موتونوی زندگی می کند، توسط اقیانوس انتخاب می شود تا برای نجات مردمش سفری را آغاز کند. موانا با هدایت روح مادربزرگش به دریا می زند تا نیمه خدای مائویی را پیدا کند و قلب الهه ته فیتی را بازسازی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا