سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

آیا Anna Faris نامزد کرده است ؟ بازیگر با حلقه الماس در دست دیده شد.

Anna Faris بعد از اینکه با حلقه الماس در دست دیده شد، شایعاتی را مبنی بر نامزد شدن با دوست پسرش Michael Barrett ، جرقه زد.

فاریس 42 ساله یکشنبه  3 نوامبر در بیرون از لس آنجلس زمانی که در حال ورزش کردن دیده شد یک حلقه نامزدی بزرگ در دستش بود. او اولین بار در نوامبر 2017 وقتی در ایتالیا مورد توجه بود ، با فیلمبردار خود در ارتباط بود . ماه بعد این زوج با هم  در حال دیدن خانه بودند.

گفته می شود رابطه “بارت” با آنا بسیار واقعی و پایدار است.

قبل از بارت او با Chris Pratt از سال 2009 تا 2018 زن و شوهر بودند. آنها یک پسر 7 ساله  مشترک به نام جک دارند. او همچنین از سال 2004 تا 2008 با  Ben Indra ازدواج کرده بود.

Faris و ستاره 40 ساله Guardians of the Galaxy در بیانیه ای مشترک در اوت 2017 جداییشان را اعلام کردند آنها اعتراف کردند برای مدت طولانی، سخت تلاش کردند تا ازدواجشان به نتیجه برسد.

آنها قبلاً  گفته بودند: هنوز همدیگر را دوست داریم و زمانهای با هم بودن را عزیز میدونیم.

Pratt فاش کرد که در ژانویه سال جاری با Katherine Schwarzenegger نامزد کرد و آنها در ماه ژوئن در مراسمی در کالیفرنیا ازدواج کردند.

فاریس در پادکستی گفت : اول باید فهمید هدف از ازدواج مجدد چیست ؟ من عاشقانه هستم . من به همدم بودن اعتقاد دارم . من فقط نمیدانم آیا به مراسم عروسی اعتقاد دارم یا نه؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا