سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جاستین بیبر با انتشار ویدیویی با صورت نیمه فلج گفت که به بیماری ویروسی مبتلا شده است

جاستین بیبر پس از اینکه اوایل این هفته اعلام کرد که باید دو کنسرتش در تورنتو کانادا به تعویق بیندازد، درباره وضعیت سلامتیش خبرهایی داد.

این خواننده 28 ساله روز جمعه ویدیویی را در اینستاگرام منتشر کرد که در آن فاش کرد که به سندرم رمزی هانت مبتلا شده است. طبق گفته کلینیک مایو، سندرم رمزی هانت “زمانی رخ می دهد که بیماری زونا عصب صورت نزدیک یکی از گوش های شما را تحت تاثیر قرار دهد. علاوه بر بثورات دردناک زونا، سندرم رمزی هانت می تواند باعث فلج صورت و کاهش شنوایی شود.”

جاستین به طرفدارانش گفت: «همانطور که احتمالاً از چهره من می توانید ببینید، من به سندرم رمزی هانت مبتلا هستم. “…همانطور که می بینید، این چشم من پلک نمی زند،  نمی توانم با این طرف صورتم لبخند بزنم. بنابراین، این طرف صورتم فلج کامل هست . کسانی که از لغو برنامه های بعدی ناامید شده اند ، بدانند از نظر بدنی توانایی انجام آنها را ندارم. همانطور که می بینید این بسیار جدیه. امیدوارم بچه ها متوجه شده باشید. من از این زمان برای استراحت و بازگشت به حالت 100 درصدی استفاده خواهم کرد تا بتوانم کاری را که برای انجام آن به دنیا آمده ام انجام دهم.”

او در پایان پستش  گفت: “دوستتان دارم. از اینکه با من صبور بودید متشکرم. و من بهتر خواهم شد. همه این تمرینات صورت را انجام می دهم تا صورتم به حالت عادی برگردد. ….”

جاستین قرار بود سه شنبه و چهارشنبه در Scotiabank Arena در تورنتو کانادا اجرا کند اما در اینستاگرام اعلام کرد که نمی تواند این کار را انجام دهد.

این سومین باریه که کنسرت جاستین در تورنتو به تعویق افتاده است. دو بار اول به دلیل همه گیری COVID-19 بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا