سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینمااخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپاسینمای جهان

ساموئل ال جکسون همچنان می خواهد در نقش میس ویندو در جنگ ستارگان بازگردد.

ساموئل ال جکسون در برخی از بزرگترین فرنچایزهای سینما بازی کرده است. و در مصاحبه اخیر، او فاش کرد که هنوز می‌خواهد به یکی از آن نقش‌های بزرگ بازگردد: استاد جدای, میس ویندو در جنگ ستارگان.

جکسون در جریان حضور اخیرش در پادکست مبتذل غمگین شاد با جاش هوروویتز در مورد نقشش در پیش درآمدهای جنگ ستارگان صحبت کرد و گفت که علیرغم پایانی نسبتاً قطعی برای جدای، او همچنان معتقده که این اتفاق می تواند بیفتد ( حضور میس ویندو)

جکسون پیش از تایید اینکه با بازیگر و کارگردان، برایس دالاس هاوارد – که قسمت‌هایی از Mandalorian را کارگردانی کرده  درباره بازگشت صحبت کرده است، گفت: «هستند کسانی که  در سری فیلم‌های Star Wars بازگشته‌اند. “تنها کسی که تا به حال به او گفته بودم که برمی گردم، برایس دالاس هاوارد بود، چون من به تازگی با او فیلم ساختم. و او اپیزودهای ماندالوریان را کارگردانی می کند.”

نقش ویندو , یکی از معدود نقشهایی بود که بسیاری از طرفداران جنگ ستارگان آن را  دوست داشتند. حتی قبلاً شایعه شده بود که جکسون در یک سریال پیش درآمد در مورد استاد جدای برای دیزنی پلاس حضور خواهد داشت اما تا کنون هیچ چیزی تایید یا اعلام نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا