سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکی

خواننده 47 ساله ترکیه سردار اوتاچ Serdar Ortaç بالاخره پدر می شود

به گزارش نسیم ورد؛

خواننده 47 ساله ترکیه سردار اوتاچ Serdar Ortaç که مدت طولانی اعلام کرده بود و می خواهد پدر شود و این موضوع را با همسرش کلویی لاگنان Chloe Loughnan در میان گذاشته بود و سعی در متقاعد کردن او داشت.

10_d

خبر اینکه این زوج منتظر به دنیا آمدن فرزندشان هستند یعنی همسر این خواننده 47 ساله ترکیه سردار اوتاچ Serdar Ortaç حامله است، اولین بار توسط خواننده معروف آرتو Arto در برنامه پخش زنده اعلام شد.

2_d

خواننده 47 ساله ترکیه سردار اوتاچ Serdar Ortaç که مدت طولانی است که اعلام کرده بود دوست دارد پدر شود و نمیتواند همسرش را به بچه دار شدن اکنا کند، آخرش توانسته به آرزویش برسد و قرار است پدر شود.

4_d

خبر حاملگی همسر خواننده 47 ساله ترکیه سردار اوتاچ Serdar Ortaç اولین بار در یک برنامه پخش زنده توسط خواننده معروف arto که با تلفن به برنامه ماق شده بود، اعلام شد.

5_d

این عدم تفاهم در مورد بچه دار شدن بین خواننده 47 ساله ترکیه سردار اوتاچ Serdar Ortaç و همسر ایرلندی اش کلویی اورتاچ در نهایت با نتیجه خوبی پایان یافت و خبر خوشی در پی داشت.

7_d

خواننده 47 ساله ترکیه سردار اوتاچ Serdar Ortaç که مکررا اعلام میکرد دوست دارد بچه دار شود ولی نمیتواند همسرش که تقریبا بیست سال از او کوچکتر است را به بچه دار شدن راضی کند و می گوید هنوز بچه دار شدن جوان است.

9_d

نسیم ورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا