سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

در تشخیص سریال Kirli Sepeti در فصل دوم مشکل خواهید داشت!

پروژه Kirli Sepeti ( سبد کثیف) که عصر یکشنبه در شبکه Now TV در برابر دو سریال قوی مانند تشکیلات و قضاوت فصل خوبی را پشت سر گذاشت، موفقیت چشمگیری کسب کرده است.

آماده سازی فصل دوم سریال سبد کثیف که مخاطبان داستان آن را بسیار دوست داشتند و بازیگران قوی آن را با تحسین دنبال کردند، با سرعتی فشرده ادامه دارد.

در حالی که گروه فیلمنامه در حال کار بر روی رشته داستانی جدید است، گروه سازنده نیز به دنبال بازیگرانی برای شخصیت های جدید داستان تجدید شده هستند.

در حالی که نام هایی از سریال خارج می شوند، انتظار می رود نام های معروف جدیدی نیز به داستان بپیوندند.به همین دلیل می توان فهمید که تغییر بزرگی رخ خواهد داد و دنبال کنندگان وفادار سریال در تشخیص پروژه در فصل دوم با مشکل مواجه خواهند شد.

آیچا بینگول، سرن موری و کانسو توسون به نقش خود به عنوان سه شمشیرزن زن سریال در فصل دوم ادامه خواهند داد.شخصیت‌های جدید به دایره رویدادهایی خواهند پیوست که پیرامون شخصیت‌های سونگول، حیریه و مدینه شکل می‌گیرد و نام پلین کاراهان به عنوان یکی از این نام‌ها در مطبوعات منتشر شد.

با اضافه شدن خانواده های ثروتمند به داستان، غنای بصری سریال  در فصل دوم فریبنده به نظر می رسد.

علاوه بر پلین کاراهان که در نقش شخصیت میرا به تماشای او خواهیم پرداخت، اطلاعاتی مبنی بر ادامه مذاکرات با نام های معروف برای شخصیت های جدید وجود دارد. سریال سبد کثیف در فصل دوم با تصویر و نظم داستانی کاملا متفاوت بینندگان خود را شگفت زده خواهد کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا