سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

فروش ۷۰۵ میلیونی Deadpool 2 و رتبه سوم پرفروش ترین فیلم ریت R تاریخ سینما

Deadpool 2 این هفته در بازار جهانی از فروش ۷۰۰ میلیون دلاری عبور کرد و فروشش را به ۷۰۵ میلیون دلار رساند. حالا این فیلم با پشت سر گذاشتن IT، به سومین فیلم پرفروش جهان با رده سنی R در کل تاریخ تبدیل شد و پس از The Matrix Reloaded و Deadpool در رده سوم قرار گرفت. این مقدار فروش شامل ۳۰۴ میلیون داخلی و ۴۰۱ میلیون فروش بین المللی است.

deadpool-2

این فیلم با هنرنمایی Ryan Reynolds در ماه می ۲۰۱۸ اکران شد و رکورد بهترین شروع یک فیلم محصول شرکت Fox را با ۱۷۶ میلیون دلار به ثبت رساند. رکورد قبلی این استودیو دست X-Men: Days of Future Past بود که در سال ۲۰۱۴ با فروش ۱۷۴ میلیونی کارش را آغاز کرده بود. Deadpool 2 همچنین در بخش بین المللی پرفروش ترین فیلم با رده سنی R شد و Logan را که سال گذشته با ۱۶۰ میلیون کارش را در گیشه ها آغاز کرده بود پشت سر گذاشت.

مانند فیلم اول، Deadpool 2 نیز در چین اکران نشد و با وجود این مشکل، فروش فوق العاده ی این فیلم بیشتر مورد توجه قرار گرفت. DP2 تاکنون حدود ۵٪ از فیلم قبلی در بازارهای بین المللی کمتر فروش داشته است.

مردم استقبال خیلی خوبی از DP2 داشتند، ولی همه فکر می کردند این فیلم توسط Solo: A Star Wars Story شکست بخورد. وقتی Solo شروع خوبی را تجربه نکرد، DP2 دوباره صدر باکس آفیس را به خود اختصاص داد.

این فیلم آخر هفته ی گذشته ۵٫۴ میلیون فروش داشت که بخش مهمی از آن در سینماهای ژاپن بود.

DP2 به کارگردانی David Leitch، داستان ضدقهرمان شوخ طبع و قرمزپوش را روایت می کند که تلاش می کند پسر جوانی جهش یافته و خطرناک را زیر پروبال خودش بگیرد. Cable (با بازی Josh Brolin) با آمدن از آینده و تلاش برای کشتن پسرک جوان، مسائل را پیچیده می کند.

Reynolds تلاش بسیار زیادی برای تبلیغ این فیلم در کشورهای مختلف کرد و این سفرها در فروش فیلم نیز تاثیر مثبتی داشت. البته فروش بالای این فیلم به دلیل شناخته شدن آن به واسطه ی فیلم اول و سفرهای بین المللی Reynolds و Brolin از قبل پیش بینی شده بود. DP2 در اولین هفته ی اکرانش در تمام سینماها رتبه اول را به دست آورد.

بیشترین فروش این فیلم در سینماهای بین المللی به این شرح است: بریتانیا ۴۳٫۱ میلیون، کره ۳۱٫۸ میلیون، استرالیا ۲۶٫۷ میلیون، آلمان ۲۲.۲ میلیون و روسیه ۲۱.۸ میلیون دلار.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا