سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیسینمای ترکی

بوراک اوزچیویت Burak Özçivit شایعات اسپانسر برای مراسم ازدواجش را تکذیب کرد

به گزارش نسیم ورد؛

بوراک اوزچیویت Burak Özçivit و فاحریه اوجن Fahriye Evcen که قرار است در ماه ژوئن آینده ازدواج کنند و شرکت هایی پیشنهاد اسپانسر شده برای مراسم ازدواجشان را داده اند او نیز این پیشنهاد این شرکت ها را رد کرده است.

0x0-o-iddialari-yanitladilar-1492846773969

بازیگر خوشتیپ که نامزدش فاحریه اوجن را خیلی دوست دارد به او گفته است که در مراسم ازدواج همه چیز هرطوری که تو بخواهی تدارک می بینم ولی پیشنهاد اسپانسر برا مراسم ازدواج را قبول نمیکنم.

0x0-o-iddialari-yanitladilar-1492846782755

زوج بوراک اوزچیویت Burak Özçivit و فاحریه اوجن Fahriye Evcen که ماه قبل در آلمان نامزد شده بودند و قرار است در ماه ژوئن آینده ازدواج کنند و این مراسم ازدواج خیلی زبونا افتاده چون این زوج از جاهای زیادی مثل یونان و گرجستان و کشورهای عربی و حتی کشورهای آمریکای جنوبی طرفدار دارند.

fahriyeson

این مراسم ازدواج که قراره خیلی  به چشم بیاد و شرکت های زیادی برای شناساندن خودشان پیشنهاد اسپانسری خیلی زیادی با مبالغ بالایی به ایشان داده شده ولی این زوج این پیشنهادات را رد کرده و می گویند خودشان میخواهند مراسم ازدواجشان را برگزار کنند.

,MyhkJ7AhBEKhMh8FYAjwGA

زوج بوراک اوزچیویت Burak Özçivit و فاحریه اوجن Fahriye Evcen که دیشب در مکانی شام خورده بودند و با خبرنگاران دیدار کردند و موضوع اسپانسرینگ مراسم ازدواج را خاتمه دادند و گفتند که می خواهند مراسم ازدواجشان را طبق آداب و رسوم ترکی خودشان برگزار کنند.

0x0-o-iddialari-yanitladilar-1492846784704

زوج بوراک اوزچیویت Burak Özçivit و فاحریه اوجن Fahriye Evcen که گفتند همانطوری که مراسم نامزدی را برگزار کردیم، مراسم ازدواج را نیز طبق آداب و رسوم ترکی برگزار می کنیم و به همین خاطر پیشنهادات اسپانسرینگ را قبول نمی کنیم.

0x0-o-iddialari-yanitladilar-1492846779149

نسیم ورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا